Lees verder
Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.
Meer over Steven Van BelleghemDe conversation manager
De kracht van de hedendaagse consument, het einde van de traditionele adverteerder
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 3e druk 9789401408332Samenvatting
BESTSELLER MEER DAN 30.000 VERKOCHTE EXEMPLAREN - Volledig herziene editie met nieuwe cases en theorie
De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.
Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder!
Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager.
Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijke concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager.
Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt praktische tools om uw veranderingsproces binnen 48 uur te starten. U vindt hiervoor concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: Conversation Manager.
"This is the new conventional wisdom. Use it or lose."- Seth Godin
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Steven Van Belleghem
Inhoudsopgave
Voorwoord
Pak me dan, als je kan
De onderbouw van het boek
1. Samenzijn we sterk
-De kracht van de hedendaagse consument
-Het einde van de 'Traditionele adverteerder'
2. De Conversation Manager
-Het nieuwe denkkader
-Uw merk verdient een hefboom
-Adverteren wordt activeren
-Observeer, faciliteer en participeer in conversaties
-De persoonlijkheid van de conversation manager
3. Ik wil een Conversation Manager worden
-De filosofie van de conversation manager
-De praktijk van de conversation manager
-U hebt nog 48 uur
De tien meest gestelde vragen
Nawoord: De conversation company
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan