
Lees verder
Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.
Meer over Steven Van BelleghemSuccesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat, nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In 'Marketing. De nieuwe principes' zet Steven Van Belleghem de krijtlijnen uit voor de toekomst van marketing. Hij laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering.
Daarbij combineert hij een stevig theoretisch kader met inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Hoe speelt u slim in op uw consument? En hoe zet u dit om in duurzaam succes voor uw merk, bedrijf of organisatie? In dit standaardwerk over marketing vindt u de antwoorden!
- Een onmisbaar basiswerk voor studenten Marketing en Communicatie.
- Een compilatie van De conversation manager en De conversation company, aangevuld met de inleiding tot marketing.
- Ook geschikt voor professionals die hun kennis willen verdiepen
- Auteur van 'De Conversation Manager' en 'De Conversation Company'.
marketing conversatiemarketing marketingstrategie merkidentificatie social media digitale consument contentmarketing collaboratie customer experience communicatie waardecreatie activering verandering conversatiepotentieel bedrijfscultuur mond-tot-mondreclame word-of-mouth marketingfundamenten digitale marketing emotionele merkrelatie marketingimplementatie touchpoints conversatiefilosofie klantgerichtheid adverteren online communities strategisch management merkentrouw mediamix consumentengedrag