Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De nieuwe regels van sales en service

Over agile verkopen, real-time customer engagement, big data, content en storytelling

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2015 1e druk 9789089652720
Direct te downloaden

Samenvatting

Dankzij internet beschikken je klanten over een eindeloze hoeveelheid informatie. Het koopproces is daardoor radicaal veranderd. Iedereen die betrokken is bij sales of klantenservice heeft een complete set nieuwe vaardigheden nodig om daarin te overleven. Vergeet 'pushverkoop' maar: het initiatief ligt nu bij de klant. En die wil zich meer dan ooit koning voelen.

'De nieuwe regels van sales en service' laat zien welke strategieën je kunt gebruiken om klanten aan je te binden, en welke kennis en vaardigheden je daarvoor nodig hebt. Flexibiliteit, snelheid en persoonlijke aandacht spelen een grote rol. Dé manier om klanten aan je te binden is met een aansprekend verhaal dat raakt en waar jij en je medewerkers echt achter staan.

Aan de hand van tientallen voorbeelden van succesvolle bedrijven toont David Meerman Scott, auteur van de internationale bestseller De nieuwe regels van social media, de vijf belangrijkste aspecten van moderne sales en service.

Je leert onder andere:
- Waarom het oude model van sales en service niet meer werkt in een digitale wereld
- Hoe je met rijke, informatieve webcontent interesse wekt, autoriteit opbouwt en meer verkoopt
- Hoe je 24/7 agile, real-time sales en service levert zonder dat het je leven beheerst
- Waarom het zo belangrijk is om de identiteit van je koper te begrijpen
- Hoe je met agile klantenservice je huidige klanten behoudt en nieuwe klanten aantrekt

'David Meerman Scott delivers with a book that challenges a whole new industry: selling.' - Seth Godin, bestsellerauteur

'A must-read to understand the new age of sales and marketing.' - Ellen Toay, Amazon.com

Specificaties

ISBN13:9789089652720
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:300
Druk:1
Verschijningsdatum:24-2-2015
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (2)

recensie
De nieuwe regels van sales en service
Rein Hof | 22 september 2016
In dit boek geeft David Meerman Scott zijn visie op Sales en Service, volgens nieuwe regels. De oude manier van verkopen is voorbij. Het kan en moet echt anders. De nieuwe regels van sales en service geeft een antwoord op de vraag hoe.
Lees verder
recensie
De nieuwe regels van sales en service
Robert Buisman | 21 juli 2015
In ‘De nieuwe regels van sales en service’ neemt de ervaren Amerikaanse marketing- en verkoopstrateeg David Meerman Scott de lezer mee op een luchtige reis langs verschuivingen in het verkoop- en servicevak en geeft hij inzichten en praktische tips. Op de back-flip van het boek staat dat ‘het koopproces radicaal veranderd is’. Deze ene zin zet de toon voor de inhoud van het geheel.
Lees verder

Lezersrecensies

4.7 van de 5
3 stemmen
2
1
0
0
0

Over David Meerman Scott

David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing, social media en PR. Eerder schreef hij World Wide Rave, Real-Time Marketing & PR en Marketing Lessons from the Grateful Dead. Lees zijn blog op www.WebInkNow.com of volg hem via twitter.com@dmscott.

Andere boeken door David Meerman Scott

Inhoudsopgave

Inleiding

1. De oude wereld van sales en service
2. De nieuwe regels van sales en service
3. Uw verhaal
4. Marketing en sales integreren met klanttypen
5. De verkoopcyclus is nu de aankoopcyclus
6. Agile, real-time en social sales
7. De wetten van het nieuwe verkopen
8. Agile, real-time social service
9. Uw sociale ik
10. Uw bedrijf op social media

Dankwoord
Over de auteur
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De nieuwe regels van sales en service