Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Toon meer

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
100 resultaten
Alle producten
gebondenNederlands144 blz.9789089655431 1e druk 16-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #4148
Top 100 99 dagen in de top 100
Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster.  Meer
24,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands150 blz.9789047002727 9e druk 4-2-2017
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand het beter doet. Tevreden klanten hebben, is tegenwoordig niet meer genoeg.  Meer
16,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands176 blz.9789024421947 1e druk 14-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3984
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u.  Meer
27,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands144 blz.9789089651150 1e druk 8-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1007
Evergreen 954 dagen in de top 100
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen.  Meer
21,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands174 blz.9789461263681 1e druk 24-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Online winkels worden steeds populairder. Toch stoppen elk jaar duizenden webwinkeliers omdat ze te weinig verdienen.  Meer
24,50
Direct te downloaden
paperbackNederlands672 blz.9789001015688 5e druk 6-3-2024
7
Verkooppositie Positie #7
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media.  Meer
79,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands200 blz.9789090300610 2e druk 8-12-2016
andere uitgaves beschikbaar
Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen.  Meer
14,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands140 blz.9789023249207 1e druk
Dit boek verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en een formule om service echt verdiepend te maken.  Meer
23,95
17,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, maandag in huis
26% KORTING
paperbackNederlands216 blz.9789090358246 4e druk 29-11-2022
Voor de mens is het krijgen van aandacht van essentieel belang om goed te functioneren. Hoe sociaal wij onszelf ook vinden, aandacht geven aan anderen gaat ons steeds minder goed af.  Meer
24,50
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
gebondenEngels336 blz.9780470196120 1e druk
'What's the Secret?' biedt u een blik achter de schermen van klantenservice strategieën van wereldklasse. U leert hoe bedrijven als Disney, Nordstrom en de Ritz-Carlton hun 50.  Meer
32,62
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands291 blz.9789083005317 1e druk 28-11-2024
Verkooppositie Positie #3929
Top 100 44 dagen in de top 100
Het nieuwe boek, 'Samen Gastvrij', is meer dan een verzameling inspirerende verhalen over gastvrijheid; het is een pleidooi voor het behoud van menselijkheid in een wereld die steeds meer door AI en algoritmes wordt beheerst.  Meer
20,-
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands274 blz.9789401495455 1e druk 4-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3695
Top 100 79 dagen in de top 100
De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant.  Meer
34,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands160 blz.9789083471600 1e druk 9-10-2024
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1668
Top 100 92 dagen in de top 100
Stilzitten als je geschoren wordt of door het stof? Geen crisis is hetzelfde, maar de reacties zijn redelijk voorspelbaar. In dit boek legt Maureen Veurman uit hoe je van een crisis een kans maakt.  Meer
24,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands127 blz.9789082799965 16e druk 5-9-2022
Verkooppositie Positie #3700
Evergreen 929 dagen in de top 100
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig.  Meer
23,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands128 blz.9789083159928 1e druk 6-7-2021
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1562
Top 100 159 dagen in de top 100
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt?  Meer
20,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands80 blz.9789492272058 1e druk 26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden.  Meer
19,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
e-bookNederlands80 blz.9789492272072 1e druk 26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden.  Meer
16,95
Direct te downloaden
paperbackNederlands220 blz.9789024407811 1e druk 11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers.  Meer
49,25
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenEngels234 blz.9781118943007 1e druk 29-9-2014
‘UnSelling’ is over alles behalve verkopen. De focus ligt meestal op de individuele kooptransactie terwijl de rest van onze zakelijke acties op het tweede plan komen.  Meer
28,50
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels160 blz.9789024463435 1e druk 3-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight.  Meer
27,75
21,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, maandag in huis
21% KORTING

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale