
Lees verder
Sydney Brouwer is auteur en veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving. Hij inspireert organisaties om fans te maken van klanten en medewerkers.
Meer over Sydney BrouwerVeel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een onvergetelijke indruk op je klanten achterlaat.
In zijn nieuwe boek 'Six Star Service' deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!
- Maakt een geweldige klantbeleving simpel, concreet en voor iedereen toepasbaar.
- Van de auteur van de bestseller Klantgericht Leiderschap.
'Sydney schrijft zoals hij lezingen houdt: met veel enthousiasme. Daarbij zit Six Star Service vol met inspirerende anekdotes en praktische tips. Kortom, een echte aanrader!' – Remko Amesz, Directeur Klantvriendelijkheid, AMP Groep
'In Six Star Service maakt Sydney het bieden van een geweldige klantbeleving concreet en toepasbaar voor iedereen.' – Maarten Oosterhoff, Global Director Customer Excellence, Bugaboo
klantgerichtheid klantbeleving klantenservice klantentrouw klantervaring service excellence klantrelaties emotionele verbinding klantloyaliteit persoonlijke aandacht klanttevredenheid servicekwaliteit klantimpact klantfocus verwachtingsmanagement servicegedrag klantcontact klantgericht denken servicelevering klantwaarde klantenperspectief gastvrijheid servicecultuur servicestandaarden empathie klantbeloften klantgericht handelen servicebeleving menselijk contact klantherinnering servicemomenten klantfeedback merkbeleving klantcommunicatie hospitality klantambassadeurs merkloyaliteit gedragspsychologie mond-tot-mondreclame bedrijfscultuur
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books