Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.
Meer over Steven Van BelleghemHow to become a shiny diamond werkboek
De theorie van 'de ruwe diamant' omzetten naar de praktijk
Paperback Nederlands 2023 1e druk 9797090145612Samenvatting
Straal optimisme, positiviteit en energie uit. Wees loyaal aan je klanten (en zij zullen loyaal zijn aan jou). Vergeet nooit te vragen wat je voor je klant kunt betekenen.
In mijn zesde managementboek 'De Ruwe Diamant' wou ik de 'HOE' vraag beantwoorden. HOE kan je een klantgerichte cultuur in je organisatie bouwen? Een klantgerichte cultuur wordt de komende jaren één van de meest onderscheidende factoren in de zakelijke wereld.
Om mijn lezers een extra duw in de rug te geven, heb ik dit werkboek gemaakt. Met dit werkboek kan je écht die eerste stappen zetten om je cultuur nóg klantgerichter te maken.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Wat mag je verwachten?
Drie maanden: 120 minuten per week
Waarom is het handig om met dit boek aan de slag te gaan?
Waar blink je al en waar ben je nog ruw?
Inspiratie om tot actie over te gaan
Het Top Gun effect
Jouw invloedscirkel
Het geloof
Het klantentrouw vliegwiel
Effectieve empathie
When Digital becomes Human
Diverse stralende diamant tips
De Shiny Diamond challenge
Waarom 4 weken
Hoe werkt de Shiny Diamond challenge
Hoeveel tijd steek ik in dit werkboek?
Wat na vier weken
Mijn ambities voor de eerste Shiny Diamond challenge
De eerste maandag
De tweede maandag
De derde maandag
De vierde maandag
De tweede ronde: een volgende Shiny Diamond challenge
De derde ronde: een volgende Shiny Diamond challenge
De complexere uitdagingen
Wat is nu de volgende stap?
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan