
Lees verder
Jos Burgers is bestsellerauteur van managementboeken en spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid.
Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zes van zijn boeken zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar.
Meer over Jos BurgersIedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid?
Tim, de eigenaar van een dierenspeciaalzaak, gaat in deze managementroman samen met zijn medewerkers op zoek naar het antwoord op de vraag waar klanten nu écht gelukkig van worden. Hij ontdekt dat klanten eigenlijk maar één ding willen: goed geholpen worden. Dat klinkt eenvoudiger dan het is, want klanten goed helpen blijkt veel te omvatten. Maar wie het onder de knie krijgt, wordt daarvoor rijkelijk beloond met trouwe klanten, die door mond-tot-mondreclame ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten.
'Hondenbrokken' is een aanstekelijk verhaal voor iedereen die zijn klantgerichtheid - intern of extern - wil verbeteren. Het boek biedt op een speelse manier verhelderende inzichten en handige tips voor de dagelijkse praktijk in zowel profit- als non-profitorganisaties.
klantgerichtheid klanttevredenheid helpen klantvriendelijkheid klantbeleving klantbehoeften customer service marketing klantrelaties detailhandel servicekwaliteit succesfactoren klantloyaliteit verkopen ondernemerschap midden- en kleinbedrijf koopgedrag communicatie klachtafhandeling bedrijfsgroei servicemanagement klein mkb consumentengedrag bedrijfsstrategie klantervaringen luisteren klantinteractie persoonlijke ontwikkeling roman teamwork winkelbeleving klantwaarde winstgevendheid coaching verandermanagement waarde creëren assortimentsmanagement managementroman klantsegmentatie proactief handelen concurrentiestrategieën feedbackcultuur differentiatie bedrijfsoptimalisatie bedrijfswaarden leiderschap retail management empowerment klantcommunicatie innovatie personeelsmanagement servicegerichtheid bedrijfsfinanciën medewerkerstevredenheid servicegericht relatiemanagement klantfocus prijsstrategie kleinhandel maatwerk inlevingsvermogen bedrijfscultuur assortimentsbeheer adviesvaardigheid bedrijfscontinuïteit transparantie klantpsychologie lerende organisatie marktbenadering verkooptechnieken flexibiliteit servicedesign persoonlijke effectiviteit merkbeleving dierenspeciaalzaak sensorische marketing authenticiteit storytelling micromanagement
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books