Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

No Budget Marketing

Het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten

Paperback Nederlands 2015 9789462201415
10
Voormalig top 10Totaal 7 dagen
EvergreenTotaal 764 dagen
Verkooppositie 1572Hoogste positie: 8
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? 'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.

In 'No Budget Marketing' laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u fiks op uw marketingbudget bespaart door uw dure reclamecampagnes te vervangen door een gerichte, messcherpe strategie.

U maakt kennis met een andere manier van denken die geld bespaart én extra klanten oplevert. Want wat is nu geloofwaardiger: een voorgekookte reclameboodschap of mond-tot-mondreclame van een oprecht tevreden klant? No Budget Marketing betekent op een andere manier omgaan met klanten en media.Ontdek niet alleen hoe u van uw klanten ambassadeurs maakt. Leer ook hoe u de pers op uw hand krijgt en nieuwe klanten zélf kennis laat maken met uw product of dienst. Een eerste goede ervaring is de allerbeste reclame!

Is 'No Budget Marketing' dan een antireclameboek? Integendeel: No Budget Marketing laat zich uitstekend combineren met traditionele marketing- en communicatietechnieken. Dit boek leert u welk middel het meest effectief is voor welk doel, en hoe Budget Marketing en No Budget Marketing elkaar kunnen versterken. Dus of uw marketingbudiget nu goot of klein is, 'No Budget Marketing' is een onmisbare aanvulling op uw marketinggereedschapskist.

Specificaties

ISBN13:9789462201415
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:140
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:26-3-2015
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

3.9 van de 5
39 stemmen
14
13
8
1
3

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Wat is No Budget Marketing en hoe werkt 't?
1.1 Dit is geen boek tegen reclame
1.2 Het belang van mond-tot-mondreclame?
1.3 Meer en minder geloofwaardige mond-tot-mondreclame
1.4 De werking van No Budget Marketing
1.5 Realiseer zes doelstellingen tegelijk

2. Waarom No Budget Marketing steeds belangrijker wordt
2.1 De effectiviteit van massamedia neemt af
2.2 Internet maakt markten transparanter
2.3 De klant weet het vaak ook niet meer
2.4 Technologie en wetgeving schieten de klant te hulp
2.5 Waarom Budget Marketing populair zal blijven

3. De vijf pijlers onder No Budget Marketing
3.1 Moeilijk, maar de moeite waard
3.2 Pijler 1. Lever onderscheidende klantwaarde
3.3 Pijler 2. Overtref de verwachten van klanten
3.4 Pijler 3. Investeer in ambassadeurs
3.5 Pijler 4. Maak de eerste kennismaking onvergetelijk
3.6 Pijler 5. Laat prospects ervaring met u opdoen

4. Optimaliseer uw No Budget Marketing-strategie
4.1 Ga met uw klanten in gesprek
4.2 Zet klachten om in complimenten
4.3 Versterk de effecten van mond-tot-mondreclame
4.4 Investeer vooral in waardevolle klanten

5. No Budget Marketing ondersteunen met traditionele middelen
5.1 Maak uw marketingbudget meer rendabel
5.2 Zorg voor een eenduidige boodschap
5.3 Haal meer profijt uit uw ambassadeurs
5.4 Maak uw marketingmiddelen No Budget Marketing-proof
5.5 U hoeft het niet allemaal alleen te doen
5.6 Tot besluit

Inspiratiebronnen
Over de auteur
Register

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        No Budget Marketing