Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

No Budget Marketing

Het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten

Paperback Nederlands 2015 1e druk 9789462201415
10
Voormalig top 10Totaal 7 dagen
EvergreenTotaal 764 dagen
Verkooppositie 1378Hoogste positie: 8
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? 'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.

In 'No Budget Marketing' laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u fiks op uw marketingbudget bespaart door uw dure reclamecampagnes te vervangen door een gerichte, messcherpe strategie.

U maakt kennis met een andere manier van denken die geld bespaart én extra klanten oplevert. Want wat is nu geloofwaardiger: een voorgekookte reclameboodschap of mond-tot-mondreclame van een oprecht tevreden klant? No Budget Marketing betekent op een andere manier omgaan met klanten en media.Ontdek niet alleen hoe u van uw klanten ambassadeurs maakt. Leer ook hoe u de pers op uw hand krijgt en nieuwe klanten zélf kennis laat maken met uw product of dienst. Een eerste goede ervaring is de allerbeste reclame!

Is 'No Budget Marketing' dan een antireclameboek? Integendeel: No Budget Marketing laat zich uitstekend combineren met traditionele marketing- en communicatietechnieken. Dit boek leert u welk middel het meest effectief is voor welk doel, en hoe Budget Marketing en No Budget Marketing elkaar kunnen versterken. Dus of uw marketingbudiget nu goot of klein is, 'No Budget Marketing' is een onmisbare aanvulling op uw marketinggereedschapskist.

Specificaties

ISBN13:9789462201415
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:140
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:26-3-2015
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
No Budget Marketing
Anne-Mieke Vermeer | 15 april 2008
Jos Burgers is een veelgevraagd gastspreker en is auteur van een aantal succesvolle boeken, waaronder 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!'. Met 'No Budget Marketing' schreef hij 'het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten'. 'No budget' betekent met minder geld meer bereiken. En 'slim' houdt in dat u moet gaan nadenken over hoe u uw klanten zo tevreden maakt, dat ze vanzelf reclame voor u gaan maken. Dit boek probeert u te overtuigen van de noodzaak daarvan en helpt u op weg bij dat denkproces.
Lees verder

Lezersrecensies

3.9 van de 5
39 stemmen
14
13
8
1
3

Over Jos Burgers

Jos Burgers (1951) is auteur van managementboeken en veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid. Na een universitaire studie Bedrijfseconomie met als specialisatie Marketing Management was Jos ruim tien jaar hogeschooldocent marketing. Na die periode adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt Jos zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties. Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Jos houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden. Jos Burgers is auteur van bestsellers als Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, Geef nooit Korting!, Gek op Gaten, De Wet van Snuf, Eén fan per dag en Wacht niet op de wind, ga roeien! Zes van zijn titels zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar. Van Jos’ complete oeuvre zijn meer dan 300.000 exemplaren verkocht.

Andere boeken door Jos Burgers

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Wat is No Budget Marketing en hoe werkt 't?
1.1 Dit is geen boek tegen reclame
1.2 Het belang van mond-tot-mondreclame?
1.3 Meer en minder geloofwaardige mond-tot-mondreclame
1.4 De werking van No Budget Marketing
1.5 Realiseer zes doelstellingen tegelijk

2. Waarom No Budget Marketing steeds belangrijker wordt
2.1 De effectiviteit van massamedia neemt af
2.2 Internet maakt markten transparanter
2.3 De klant weet het vaak ook niet meer
2.4 Technologie en wetgeving schieten de klant te hulp
2.5 Waarom Budget Marketing populair zal blijven

3. De vijf pijlers onder No Budget Marketing
3.1 Moeilijk, maar de moeite waard
3.2 Pijler 1. Lever onderscheidende klantwaarde
3.3 Pijler 2. Overtref de verwachten van klanten
3.4 Pijler 3. Investeer in ambassadeurs
3.5 Pijler 4. Maak de eerste kennismaking onvergetelijk
3.6 Pijler 5. Laat prospects ervaring met u opdoen

4. Optimaliseer uw No Budget Marketing-strategie
4.1 Ga met uw klanten in gesprek
4.2 Zet klachten om in complimenten
4.3 Versterk de effecten van mond-tot-mondreclame
4.4 Investeer vooral in waardevolle klanten

5. No Budget Marketing ondersteunen met traditionele middelen
5.1 Maak uw marketingbudget meer rendabel
5.2 Zorg voor een eenduidige boodschap
5.3 Haal meer profijt uit uw ambassadeurs
5.4 Maak uw marketingmiddelen No Budget Marketing-proof
5.5 U hoeft het niet allemaal alleen te doen
5.6 Tot besluit

Inspiratiebronnen
Over de auteur
Register

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        No Budget Marketing