Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Verandermanagement Hoe komen ze erop?
Hoe komen ze erop?
Hoe komen ze erop?
Martin Lindstrom

Op zijn twaalfde richtte Martin Lindstrom zijn eigen reclamebureau op. Dat was het begin van een razendsnelle carriere.

Meer over Martin Lindstrom
Martin Lindstrom

Hoe komen ze erop?

Stop met overbodige onzin en breng gezond verstand terug in je bedrijf

Paperback Nederlands 2021 9789047014614
Verkooppositie 2316Hoogste positie: 653
Paperback | NL € 24,99 E-book | NL € 14,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
24,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Je probeert een vergaderruimte te reserveren via het nieuwe automatische systeem, maar elke ruimte blijkt voor eeuwig bezet. Je woont een eindeloos durende presentatie bij, en uiteindelijk kom je tot de conclusie dat het hele verhaal in vijf minuten samengevat had kunnen worden. Herkenbaar?

Bedrijven zijn vaak zo druk in de weer met allerlei bijzaken dat ze de basis uit het oog verliezen en hun gezonde verstand kwijtraken. Dit leidt niet alleen tot tijdrovende en nutteloze interne processen met alle frustraties van dien, maar levert ook gebruiksonvriendelijke producten en diensten op, en dus ook ontevreden klanten.

Martin Lindstrom adviseert grote internationale bedrijven als Maersk, Swiss Airlines en Burger King. In 'Hoe komen ze erop?' neemt hij je mee langs talloze en vaak hilarische voorbeelden uit de praktijk. Hij laat zien hoe iedere organisatie zich in vijf stappen kan ontdoen van bureaucratische rompslomp. Het levert een praktisch boek vol eyeopeners op dat dankzij Lindstroms aanstekelijke schrijfstijl ook voor veel leesplezier zorgt.

Specificaties

ISBN13:9789047014614
Trefwoorden:bedrijfsprocessen, personeelsmanagement, bureaucratie, werkcultuur, stoppen, bijzaken
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:272
Uitgever:Business Contact
Druk:1
Verschijningsdatum:16-4-2021
Hoofdrubriek:Verandermanagement
ISSN:

Expertrecensies (4)

Hoe komen ze erop? - ‘Nuttig en bijzonder humoristisch’
Elly Stroo Cloeck | 16 december 2021
We kennen allemaal wel voorbeelden van onlogische, klantonvriendelijke zaken die geen goede reden lijken te hebben. Martin Lindstrom heeft een flink aantal hilarische anekdotes verzameld in het prima boek Hoe komen ze erop? Hij roept ons op om ons gezond verstand weer te gebruiken. Onbeschermde seks is niet erg …..als je graag een kind wilt. Toch? Lees verder en huiver …
Lees verder
Hoe komt die theemaker erop?
Bertrand Weegenaar | 20 oktober 2021
Een aantal klantervaringen herkennen we als tenenkrommend tot aan zwaar irritant. Hoe komen ze erop is dan de verzuchting? Martin Lindstrom is als marketingconsultant vaak ingeroepen om doorgeslagen bedrijven weer op de rit te krijgen. Bureaucratisch doorgeslagen of geen binding meer met de doelgroepen en klanten.
Lees verder
Hoe komen ze erop? - 'Lindstrom daagt uit'
Frank van Kuijck | 24 augustus 2021
Vaak maken we mee dat we bepaalde afspraken en spelregels binnen een bedrijf vreemd vinden. Maar ja er zal wel over nagedacht zijn. En als iedereen het zo doet, waarom zou je je dan niet aan conformeren?
Lees verder
Hoe komen ze erop? // Pleidooi voor een Ministerie Gezond Verstand
Rudy Kor | 23 juni 2021
Martin Lindstrom heeft met Hoe komen ze erop? een vermakelijk boek geschreven. Veel praktijkvoorbeelden die laten zien dat het gezonde verstand in veel organisaties is verdwenen, zonder dat medewerkers het zelf in de gaten hadden.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Martin Lindstrom

Op zijn twaalfde richtte Martin Lindstrom zijn eigen reclamebureau op. Dat was het begin van een razendsnelle carriere. Nu is hij een van de meest gerespecteerde merkengoeroes ter wereld. Hij was de internationale COO van British Telecom/LookSmart, manager bij BBDO oprichter en CEO van BBDO Interactive Asia en mede-oprichter van BBDO Interactive Europe. De laatste twee groeide uit tot de grootste internetbedrijven van hun regio. Nu is hij CEO van de Lindstrom Company en werkt hij onder andere voor American Express, Disney, Heineken, Mars, Microsoft, McDonalds en Unilever.

Andere boeken door Martin Lindstrom

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord door Marshall Goldsmith 11
Inleiding 14

1. Waarom krijg ik mijn tv niet aan? 26
2. Waar is de empathie gebleven? 36
3. Niet van binnen naar buiten, maar van buiten naar binnen 56
4. Bedrijfspolitiek: de onzichtbare dwangbuis 80
5. ‘U hebt geen toegang tot dit hoofdstuk’ 99
6. Stuur me maar een PowerPoint! 124
7. Wat ligt daar op de loer? Bah, een regel! 144
8. Weerstand in het bedrijfsleven 161
9. Maar wat is dan de oplossing? 184
10. Een afdeling gezond verstand oprichten 207

Ten slotte nog dit… 233
Dankwoord 235
Noten 243
Over de auteur 251

Aanbevolen live events...

donderdag 20-04-2023

Jitske Kramer over Teamintelligentie

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • TopService voor veeleisende klanten
    Jean-Pierre Thomassen
    TopService voor veeleisende klanten
    € 26,50
  • Op zoek naar nieuwe oplossingen
    Rosabeth Moss Kanter
    Op zoek naar nieuwe oplossingen
    € 32,50
  • Rationaliteit
    Steven Pinker
    Rationaliteit
    € 27,99
  • Crucial Conversations (Herziene editie)
    Joseph Grenny
    Crucial Conversations (Herziene editie)
    € 20,00
  • De Salesparadox
    Toine Simons
    De Salesparadox
    € 49,05
  • Hoe komen ze erop?
    Martin Lindstrom
    Hoe komen ze erop?
    € 14,99

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Hoe komen ze erop?

        Hoe komen ze erop?
        Martin Lindstrom
        /