Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Pitch Marketingplanning

Paperback Nederlands 2014 1e druk 9789039528143
Verwachte levertijd ongeveer 7 werkdagen

Samenvatting

'Marketingplanning' bereidt voor op de examen stof zoals omschreven in de SPL/ ECABO-toetsmatrijs Marketingbeleid en -planning. Het boek legt, samen met de rest van deze methode, ook een stevige basis om studenten door te laten stomen naar het NIMA-A diploma. Om de stof beter tot leven te kunnen brengen is er een voorbeeldcase van een marketingplan beschikbaar op PracticX, met bij behorende verwerkingsopdrachten. Deze case is verweven met het boek, maar is naar keuze toe te passen. Daarnaast zijn er nog enkele oefencases en er staan natuurlijk ook opdrachten in het boek.

Pitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustige vormgeving, heldere taal, duidelijke structuur, marge woorden, onthoudblokjes voor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstuk een samenvatting en een begrippenlijst. Op PracticX staan toets- en oefenvragen (met feedback op de antwoorden) als oefening voor het tentamen.

De online toets- en oefenportal PracticX is specifiek ontwikkeld voor mbo-studenten. Een unieke code in het boek geeft hen toegang tot het extra oefenmateriaal. Waar nodig wordt de leerstof uit het boek verder verrijkt met oefenbestanden, cases en aanvullende opdrachten. De oefeningen per hoofdstuk bestaan uit open- en gesloten vragen, waarbij studenten direct heldere feedback krijgen. Als voorbereiding op het theorietentamen van SPL/ECABO zijn er oefententamens, eveneens met directe feedback.

Specificaties

ISBN13:9789039528143
Trefwoorden:marketingplanning
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:272
Druk:1
Verschijningsdatum:7-6-2019
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:
Serie:Pitch

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Kees Benschop

Kees Benschop studeerde economie en culturele antropologie. Hij werkte als consultant voor ontwikkelingsprojecten en als field officer voor UNHCR, waarna hij het onderwijs in ging. Daar raakte hij gespecialiseerd in tempodifferentiatie en individuele leertrajecten. Daarvoor is helder en toegankelijk leermateriaal nodig. Met het maken daarvan heeft hij 25 jaar ervaring. Marketing is één van zijn interessegebieden. In de gangbare economische modellen wordt aansluiting van vraag en aanbod als vanzelfsprekend verondersteld. Maar, zegt hij, goede aansluiting van aanbod bij de vraag is moeilijker dan je op het eerste gezicht zou denken, en het is maar een minderheid van aanbieders die daar echt goed in is. Volop te leren dus, voor studenten en voor aanbieders.

Andere boeken door Kees Benschop

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Pitch Marketingplanning