Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken

Paperback Nederlands 2021 1e druk 9789024446087
1
Voormalig Nr. 1Totaal 99 dagen
EvergreenTotaal 2460 dagen
Verkooppositie 944Hoogste positie: 1
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn…

Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!

Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect, en het gevoel dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn klantgerichtheid wil verbeteren levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant – en niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen. Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk!

Specificaties

ISBN13:9789024446087
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:116
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:15-7-2021
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (2)

recensie
Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
Hannah Boven | 24 juni 2008
Het verzamelwerk 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' van Jos Burgers vormt een antwoord op de vele vragen die rondom de bejegening van klanten bestaan. Herkenbare situaties worden op komische en eenvoudige wijze beschreven en de lessen worden per column keurig in een drietal eye-openers opgesomd. 
Lees verder
recensie
Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
Sandra Barendrecht | 26 oktober 2006
'If I had asked consumers what they wanted, they would have asked me a faster horse.' Deze geweldige uitspraak deed Henry Ford aan het begin van de vorige eeuw, en wordt nu van stal gehaald door Jos Burgers in zijn boekje 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' 
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
114 stemmen
41
46
14
8
5

Interviews en artikelen (1)

achtergrond
Wie tevreden klanten wil, moet selecteren aan de poort
Steven de Jong 14 oktober 2007 "Wilt u nog wat drinken, wat eten misschien?" Aan service heb ik op mijn mobiele kantoor, een eetcafétafeltje ergens in het centrum van Rotterdam, geen gebrek. Het lijkt me de juiste plek voor het schrijven van een stukje over klanttevredenheid. Bewust heb ik gekozen voor een groot eetcafé; minstens twintig tafeltjes, een biljarthoek, een bar en top-40 muziek. De ervaring leert namelijk dat je in ogenschijnlijk rustige, kleine cafés niet kunt schrijven. Zeker niet in zo'n bourgondisch cafeetje waar drie man en een paardenkop zitten. Daar was ik gisteren namelijk. Los van de a-ritmische jazzmuziek werd ik van mijn werk gehouden door een ober die mij graag deelgenoot maakte van de cultuurhistorische ontwikkeling in zijn buurt. Aandacht kent zijn grenzen.

Over Jos Burgers

Jos Burgers (1951) is auteur van managementboeken en veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid. Na een universitaire studie Bedrijfseconomie met als specialisatie Marketing Management was Jos ruim tien jaar hogeschooldocent marketing. Na die periode adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt Jos zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties. Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Jos houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden. Jos Burgers is auteur van bestsellers als Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, Geef nooit Korting!, Gek op Gaten, De Wet van Snuf, Eén fan per dag en Wacht niet op de wind, ga roeien! Zes van zijn titels zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar. Van Jos’ complete oeuvre zijn meer dan 300.000 exemplaren verkocht.

Andere boeken door Jos Burgers

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
2. Let maar niet op de rommel!
3. Je vrouw uitbesteden
4. Zonder klanten liep het hier als een trein
5. Een stukje betrouwbaarheid
6. Lever niet wat een klant vraagt
7. Gewoon gewone taal
8. Een hekel aan vallen en opstaan
9. Geautomatiseerde onzin
10. 'Ik verkoop alles behalve m'n schoonmoeder'
11. Boeken die niemand leest
12. Liever geen keus
13. Wat is een klant
14. Condooms met twee gaatjes
15. Eindeloos veel lol
16. Bij ons in de branche
17. De gemiddelde klant bestaat niet
18. Spreken is maar zilver
19. Kiezen om gekozen te worden
20. Luister niet naar klanten
21. Wereldweekend
22. Zie ik zo bleek?
23. Klanten ongelukkig maken
24. Heilsoldaten op kroegentocht
25. Zeurende kiespijn
26. Van niets weten
27. Haal kippen in huis
28. Het einde van het stenen tijdperk
29. Is uw achterdeur op slot?
30. Gegarandeerd PowerPoint-vrij!
31. Voetballen zonder doel
32. Succes verzekerd?
33. Wij leveren al jaren shit!

Over de auteur
Verantwoording

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Klanten zijn eigenlijk nét mensen!