Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Eén fan per dag

Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?

Gebonden Nederlands 2017 9789089653291
1
Voormalig Nr. 1Totaal 147 dagen
EvergreenTotaal 1632 dagen
Verkooppositie 64Hoogste positie: 1
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Het bestverkochte managementboek van 2017 én 2018!

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.

In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!

- Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen.
- Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht.

Specificaties

ISBN13:9789089653291
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:176
Druk:1
Verschijningsdatum:2-2-2017
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (9)

Eén fan per dag
Peter Streefkerk | 11 april 2018
Een fan per dag - 'Met kleine stapjes iets groots maken'
Ger van den Buijs | 9 februari 2018
Eén fan per dag van Jos Burgers is een enerverend boek, vol pakkende voorbeelden. De bedrijven die in het boek genoemd worden hebben geluk.
Lees verder
Een fan per dag!
Paul Kruijssen | 27 maart 2017
Maak de dingen die je doet voor je klant onovertroffen! Hou het dicht bij jezelf, inspireer elkaar, deel de successen. Structureer je proces en hou het vooral lang genoeg vol want dan wordt het verander-proces een verandersucces, dat moet Jos Burgers vast gedacht hebben toen hij Een fan per dag! schreef.
Lees verder
Eén fan per dag - Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?
Rein Hof | 13 maart 2017
Eén fan per dag. Hoe overtref je de verwachtingen van klanten? Deze vraag wordt beantwoord in het nieuwste boek van Jos Burgers. Burgers is een topauteur met titels als Geef nooit korting, Gek op gaten en De Wet van Snuf. Meer dan 200.000 verkochte boeken, 150 presentaties per jaar. Iemand die met passie en overtuiging vertelt over klantbeleving.
Lees verder
Een fan per dag
Ineke Smits | 6 maart 2017
Jos Burgers heeft wat mij betreft de gave om tijdens zijn presentaties en in zijn boeken de vaak complexe of lastige situaties en uitdagingen als ondernemer te vereenvoudigen, dus ben ik erg benieuwd naar zijn nieuwe boek Eén fan per dag.
Lees verder
Een fan per dag
Aukje Adams | 27 februari 2017
Bijna alle boeken van Jos Burgers zijn bestsellers, zeer lezenswaardig en amusant. De meeste boeken, zoals  Gek op gaten, Geef nooit korting, en De wet van snuf gaan over klantgerichtheid en klanttevredenheid.
Lees verder
Kritische fan daagt Burgers uit
Pierre Pieterse | 27 februari 2017
Allereerst: ik ben al jaren groot Jos Burgers-fan. Ik hou van zijn verhalen, zijn humor en bovenal vind ik het geweldig hoe Jos zijn boodschappen consistent houdt met zijn gedrag: Burgers gedraagt zich precies zoals hij zelf predikt.  
Lees verder
Eén fan per dag
Feike Cats | 15 februari 2017
Als één van je favoriete schrijvers een nieuw boek uitgeeft dan ben je blij als je er aan mag beginnen. Je wil het eigenlijk zo snel mogelijk uitlezen, maar tegelijkertijd baal je er van als het uit is. En dat laatste is een goed teken. Je had namelijk nog veel meer willen lezen.
Lees verder
Eén fan per dag
Daniëlle de Jonge | 31 januari 2017
Al bij de inleiding van Eén fan per dag is het meteen raak: steeds meer bedrijven hebben klantgerichte ambities, dat is het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat het daar bij blijft of dat de uitvoering vaak te wensen over laat. Jos Burgers kiest er daarom voor om niet alleen volop inspiratie te geven over klantgerichtheid, hij pakt ook het thema gedragsverandering beet.
Lees verder

Lezersrecensies

3.9 van de 5
37 stemmen
19
5
6
4
3

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

preview
Een fan per dag
Jos Burgers 13 februari 2017 Zijn er al niet genoeg boeken geschreven over klantgerichtheid? Auteur Jos Burgers legt in deze preview uit wat zijn nieuwste boek Eén fan per dag toevoegt aan wat we al weten.
nieuws
Jos Burgers: ‘Daarom heb ik er ook drie jaar over nagedacht’
Justin van Lopik 6 februari 2017 Hoe geef je 150 presentaties per jaar en blijf je, zoals je zelf uitdraagt, de verwachting overtreffen? Jos Burgers is energiek en dat hoor je als hij praat. Naar aanleiding van het verschijnen van Eén fan per dag is Burgers is te gast in de podcast De Bastiaan de Jong Show.
interview
Jos Burgers: ‘Kleine stapjes zijn too small to fail’
Hans van der Klis 31 januari 2017 In zijn nieuwe boek Eén fan per dag! combineert Jos Burgers zijn ideeën over marketing en klantgerichtheid met lessen uit het verandermanagement. ‘Wil je echt trouwe klanten krijgen, dan is het verstandig om niet te veel tegelijk te willen bewerkstelligen. Als je erin slaagt er één fan per dag bij te krijgen, ben je al heel goed bezig.’

Over Jos Burgers

Jos Burgers RM (1951) is marketingman in hart en nieren. Hij startte zijn carrière in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars.  Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is Jos Burgers een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Andere boeken door Jos Burgers

Inhoudsopgave

Inleiding

DEEL I - WAT?
1. ‘Wij doen in polissen, niet in sprookjes’
2. Fan van een tandarts die gaatjes maakt
3. De overeenkomst tussen een inbraak en een gouden bruiloft
4. Kop of munt over wie waar slaapt
5. Een geniaal plan of ridicuul kleine stapjes?
6. Sleutelgedrag als middel om kilo’s kwijt te raken
7. Zadel jezelf op met een helder probleem

DEEL II - WAAROM?
8. Klanten betalen je vakantie
9. Geweldig als een piloot vliegensvlug reageert
10. Een leger aan verkopers die geen salaris vragen
11. Gun je concurrent de minder waardevolle klanten
12. Fan ben je niet voor je plezier
13. Je doel bereiken dankzij een vertraging

DEEL III - HOE?
14. Denken dat het je moeder is
15. Schilderen zonder muziek
16. Klanten belachelijk goed helpen
17. Het lef om fouten te durven maken
18. Vraag naar wat je liever niet hoort
19. Een prikbord vol wow-verhalen

DEEL IV - WANNEER?
20. Klanten helpen als dat niet kan
21. Voorkom klachten over je klachtafhandeling
22. Ontelbaar veel momenten om zomaar iets te doen

DEEL V - WIE?
23. Fans maken met een vierkante meter slagroom
24. Samen kijken naar een kip op een ei
25. Medewerkers overtuigen door middel van de puppytactiek

DEEL VI - WAARMEE?
26. Op zoek naar jouw eigen vlieg
27. Regels zijn soms geen regels
28. Je kunt een factuur sturen, maar ook een cadeaubon
29. Meer een kwestie van mentaliteit dan van tijd

DEEL VII - WAAROM NIET?
30. Trek je beurs en maak fans
31. Trouw en vertrouwen zijn niet te koop
32. Wie verliefd is, gaat niet vreemd

DEEL VIII - TOT SLOT
33. Maak van een faaldag geen baaldag

Dankwoord
Literatuur
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Eén fan per dag