
Lees verder
Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies) is adviseur, auteur en spreker op het gebied van klantgericht ondernemen, strategie en marketing. Door zijn ervaring is hij goed thuis in vele strategische vraagstukken en het toenemend belang van de ‘de klant’ als onderscheidende factor. Sjors schreef o.a. Wendbare strategie op één A4, Zorgmarketing in de praktijk en CRM in de praktijk.
Meer over Sjors van Leeuwen'CRM in de praktijk' laat zien hoe u uw klanten serieus neemt en CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Met veel cases, checklists en do’s and don’ts is dit boek helemaal toegespitst op de praktijk. CRM in de praktijk is de verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie, tussen denken en doen. Bovendien is het uiterst actueel en is er alle ruimte genomen voor het leren van lessen uit de afgelopen crisisjaren.
Deze derde herziene editie staat boordevol nieuwe trends en ontwikkelingen, zoals:
- CRM en communitymanagement: sociale netwerken, sociale media en cocreatie;
- klantgedreven innoveren en partnershipmarketing;
- customer experience, customer journey en big data;
- ontwikkelingen die kansen bieden om de klantgerichtheid van organisaties te versterken;
- nieuwe praktijkervaringen.
"'CRM in de praktijk' is een aanrader voor iedereen die zich breed wil oriënteren op het onderwerp CRM." – W. Wurtz, Platform voor Klantgericht ondernemen
klantgerichtheid crm customer relationship management klantrelaties klantwaarde crm-strategie klantgedreven ondernemen klantbeleving strategie klanttevredenheid klantloyaliteit customer experience social crm klantenbinding cocreatie marketing klantinzicht klantbetrokkenheid verandering big data implementatie customer journey omnichannel verandermanagement customerjourney organisatieverandering klantprocessen klantcommunicatie plateauplanning contactstrategie klantgroepen klantsegmentatie social customer social media customer analytics bedrijfsstrategie succes- en faalfactoren klantgericht leiderschap relatiestrategie klantbehoud klantretentie klantdata massamaatwerk businesscase programmamanagement prestatie-indicatoren customer community value crowdsourcing ict-architectuur community management balanced scorecard net promotor score humanresourcemanagement personalisatie waardeoptimalisatiemodel klantenservice klantmanagement loyalty programs customer effort score
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books