
Lees verder
David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing, social media en PR.
Meer over David Meerman ScottDankzij internet beschikken je klanten over een eindeloze hoeveelheid informatie. Het koopproces is daardoor radicaal veranderd. Iedereen die betrokken is bij sales of klantenservice heeft een complete set nieuwe vaardigheden nodig om daarin te overleven. Vergeet 'pushverkoop' maar: het initiatief ligt nu bij de klant. En die wil zich meer dan ooit koning voelen.
'De nieuwe regels van sales en service' laat zien welke strategieën je kunt gebruiken om klanten aan je te binden, en welke kennis en vaardigheden je daarvoor nodig hebt. Flexibiliteit, snelheid en persoonlijke aandacht spelen een grote rol. Dé manier om klanten aan je te binden is met een aansprekend verhaal dat raakt en waar jij en je medewerkers echt achter staan.
Aan de hand van tientallen voorbeelden van succesvolle bedrijven toont David Meerman Scott, auteur van de internationale bestseller De nieuwe regels van social media, de vijf belangrijkste aspecten van moderne sales en service.
Je leert onder andere:
- Waarom het oude model van sales en service niet meer werkt in een digitale wereld
- Hoe je met rijke, informatieve webcontent interesse wekt, autoriteit opbouwt en meer verkoopt
- Hoe je 24/7 agile, real-time sales en service levert zonder dat het je leven beheerst
- Waarom het zo belangrijk is om de identiteit van je koper te begrijpen
- Hoe je met agile klantenservice je huidige klanten behoudt en nieuwe klanten aantrekt
'David Meerman Scott delivers with a book that challenges a whole new industry: selling.' - Seth Godin, bestsellerauteur
'A must-read to understand the new age of sales and marketing.' - Ellen Toay, Amazon.com
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken