,

Verleid de klant

Onweerstaanbaar zakendoen

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 1e druk 9789089652027
Niet leverbaar.

Samenvatting

Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor verkopers. Want wie zijn klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En dus een grote voorsprong op concurrenten.

In Verleid de Klant laten Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge zien hoe u het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue. Van een verleidelijke eerste indruk en verleidelijk taalgebruik tot offline en online verleiding. Duidelijk wordt hoe u uw zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal kunt inzetten om onweerstaanbaar te zijn voor uw klanten.

Mogen we u verleiden? Koop dit boek!
- Het verleidelijke vervolg op 'Verras de Klant' en 'Knuffel de Klant' (meer dan 13.500 ex. van verkocht).
- Een slimme verleidingsstrategie om het koopgedrag van klanten positief te beïnvloeden.

Specificaties

ISBN13:9789089652027
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:152
Druk:1
Verschijningsdatum:4-5-2013
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Expertrecensies (4)

recensie
Verleid de klant
Michael Boon | 15 januari 2014
Van glimlachen aan de telefoon en de juiste geur in het toilet tot aan het stellen van complimenteuze vragen. In het boek 'Verleid de klant' door Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge worden praktische tips gegeven hoe je het koopgedrag van (potentiële) klanten op positieve wijze kunt beïnvloeden. Verwacht geen schokkend nieuw perspectief, maar wel een vlot geschreven boek met handige tips & tricks over verleiden in de zakelijke wereld.
Lees verder
recensie
Verleid de klant
Robert Buisman | 13 januari 2014
'Onweerstaanbaar zakendoen' is de ondertitel en tegelijk het lonkende perspectief van het boek 'Verleid de klant' van Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge. Vanuit nieuwsgierigheid om meer te verkopen door een betere indruk, zet deze titel aan tot lezen. De klant willen verleiden tot het aangaan en behouden van een relatie.
Lees verder
recensie
Verleid de klant
Corien Plaisier | 10 juni 2013
De recessie en de veranderende wereld zorgt ervoor dat bedrijven zich meer gaan verdiepen in wat de klant wil. Simpel een boodschap de wereld insturen, 'koop bij mij, want ik ben de beste of de goedkoopste' werkt niet meer. Door de komst van het internet is de wereld kleiner en transparanter geworden en zijn dit soort boodschappen heel makkelijk te controleren. Het lezen van 'Verleid de klant' is een mooie voorbereiding als u wilt weten hoe uw bedrijf de klant optimaal kan bedienen.
Lees verder
recensie
Verleid de klant
Aad van Endhoven | 7 juni 2013
Als Managing Partner en Consultant W&S heb ik veelvuldig contact met zowel mijn vaste klanten/opdrachtgevers als met prospects. Dit contact vindt op alle denkbare manieren plaats (zowel telefonisch als fysiek) en ik probeer natuurlijk altijd een positieve en professionele indruk achter te laten.
Lees verder

Lezersrecensies

4.9 van de 5
8 stemmen
7
1
0
0
0

Interviews en artikelen (1)

interview
Danielle de Jonge: ‘Verkoop gebruikt maximaal tien procent van alle verleidingstrucs’
Ronald Buitenhuis 5 augustus 2013 In tijden van economische voorspoed was er vooral sprake van een kopersmarkt. De klant kwam toch wel. Nu moeten bedrijven weer leren verkopen, ofwel: de klant verleiden. Daar zijn we slecht in, terwijl er een scala aan mogelijkheden is, zo betogen Daniëlle de Jonge en Rob Snoeijen in hun nieuwe boek Verleid de klant (‘onweerstaanbaar zakendoen’). ‘Verkopers bewust maken van alle aspecten van het onderbewuste.’

Over Rob Snoeijen

Volgens Rob Snoeijen is het laten groeien van mensen en hun organisaties het mooiste wat er is. Met veel enthousiasme inspireert hij zijn klanten en de salesmensen die aan zijn trainingen deelnemen. En wat maakt Rob bijzonder? Hij motiveert anderen om te veranderen, de handen uit de mouwen te steken en het geleerde direct toe te passen. Met succes als resultaat. Zijn motto: Snoeijen doet Groeien. Rob Snoeijen (1963) is een salesprofessional pur sang. Hij is gecertificeerd trainer, coach, spreker en ondernemer en heeft meer dan 25 jaar verkoop- en managementervaring. Vanuit zijn initiatief SalesTopics / Accelerate your sales! (SalesTopics.nl) helpt hij bedrijven en salesprofessionals met het verbeteren van hun commerciële rendement. Dat doet hij vanuit zijn rol als ‘sales-inspirator.’ Mede door zijn creatieve, klantgerichte aanpak is Rob in 2005 genomineerd als Key Account Manager van het jaar, door de Sales Management Association (SMA). Aan de TFC Trainers Academy behaalde hij de Post-HBO-Registeropleiding voor Professioneel Trainer. Eerder verschenen van de hand van Rob Snoeijen drie bestsellers: 'Verras de Klant' (4e druk, 2011), 'Knuffel de Klant' (2e druk, 2011), 'Verleid de Klant' (3e druk, 2016) en dan nu 'Sales-ABC' (2022).

Andere boeken door Rob Snoeijen

Over Daniëlle de Jonge

Daniëlle de Jonge helpt organisaties om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor mens, dier en planeet. Haar stijl is nuchter, heel praktisch en met humor.   Zij is actief als: - Professioneel spreker op teamdagen, congressen, ondernemersavonden, klantendagen en andere evenementen. - Begeleider van strategiebijeenkomsten over zakendoen met impact: klantgericht én commercieel sterk. - Bestsellerauteur van ‘Verleid de klant’ (2013), ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015, herziene editie 2022), ‘Extreem klantgericht’ (2019) en ‘Planeetaardige zaken’ (2025). Voor BNR maakte zij 100 afleveringen van Dé Klantenpodcast, als onderdeel van haar boek 40 afleveringen van 'Planeetaardige zaken'.   Nevenfuncties Ze zet zich actief in voor dieren en natuur: - Voorzitter van Stichting DierenDonatie, hét crowdfundingsplatform voor dierenopvangcentra - Adviesraadlid van de International Advisory Board van V-Label, ’s werelds grootste vega(n) keurmerk - Voorzitter van Stichting Meer Natuur, het platform voor woudfunding om natuur in Nederland te versterken Ze was juryvoorzitter van de verkiezing ‘Managementboek van het Jaar’, bestuurslid voor zakelijke netwerken en goede doelen. En al jaren recensent voor Managementboek.nl   Ze leeft zo planeetaardig mogelijk. Haar werk is het logische vervolg op alles wat haar drijft: organisaties in de actiestand krijgen met richting, lef en oog voor klant én planeet. Enthousiast, scherp en toekomstgericht.

Andere boeken door Daniëlle de Jonge

Inhoudsopgave

Knoopje

1. De eerste verleidelijke stap
2. Verleidelijke uitstraling
3. Kleuren om te verleiden
4. Verleiden met zintuigen
5. Taal der verleiding
6. Overal verleidelijk zichtbaar zijn
7. Onlineverleiding
8. Blijvend verleiden
9. Verleid jezelf

Inspiratiebronnen
Over de auteurs
Nog meer verleiding

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Verleid de klant