Lees verder
Wouter ter Reehorst is ondernemer en informal investor. Hij helpt (vaak jonge) ondernemers hun talenten te ontwikkelen en iets op te bouwen waar zij trots op kunnen zijn.
Meer over Wouter ter ReehorstSuccesvol als zzp'er
Tools voor persoonlijke ontwikkeling, zakelijke groei en een solide financieel fundament
Paperback Nederlands 2012 1e druk 9789024401994Samenvatting
Hoe wordt u een succesvol zzp'er? Bent u al een aantal jaar bezig of net gestart? Om als zelfstandig ondernemer succesvol te zijn en te blijven, zult u moeten investeren in uw persoonlijke ontwikkeling. Dit boek reikt u de tools daarvoor aan, en voor zakelijke groei en een solide financieel fundament.
Succesvol zijn als zzp'er heeft niets te maken met hoeveel geld u verdient. Wel met het feit of het voldoende is om dat te kunnen doen wat u wilt doen. Om dat succes te bereiken - nu en in de toekomst - helpt dit boek u aan de slag te gaan met uw talenten.
'Succesvol als zzp'er' is geen standaardverhaal over persoonlijke ontwikkeling. Dit praktische boek vol handige tests en checklists helpt u:
-een eigen koers te varen;
-te reflecteren op uw eigen professionele ontwikkeling;
-een goed financieel fundament te leggen aan de hand van een duidelijk en toegankelijk model voor vermogensopbouw.
Met een voorwoord van Esther Raats-Coster, voorzitter Vereniging Platform Zelfstandige Ondernemers (PZO) en Leo van der Goot, televisiedirecteur RTL Nederland (2000-2005), regisseur, producer, diskjockey.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Wouter ter Reehorst
Inhoudsopgave
Voorwoord door Leo van der Goot
Inleiding
Ga aan de slag
De spelregels voor succesvol zzp'en
Deel 1 Wie ben je en hoe houd je jezelf staande als zzp'er?
1. De beslissing om je leven op jouw manier te leven
2. Wie ben jij?
3. Jouw succes
4. Afwijzing, onbegrip en stress
5. Problemen oplossen en ideeën bedenken
6. Doorzettingsvermogen
Deel 2 Je eigen onderneming
7. Wat voor ondernemer ben jij?
8. Een coach of mentor vinden
9. Het doel van je onderneming
10. Producten en diensten
11. Je doelgroepen bereiken met social media
12. Verkopen
13. Communicatie
14. Je klant
15. Tijd
Deel 3 Financieel fundament
16. Je huidige financiële situatie
17. Werken aan je geld
18. Je nieuwe financiële situatie
19. Financieel onafhankelijk – wat nu?
Woord van dank
Bibliografie
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan