Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Toon meer

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
188 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands176 blz.9789462761179 7e druk 23-7-2018
Verkooppositie Positie #341
Evergreen 894 dagen in de top 100
Presteren met processen is op het lijf geschreven van dienstverleners, van gezondheidszorg tot uitzendbranche, van overheid tot vervoersbedrijven.  Meer
39,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands224 blz.9789492528599 1e druk 23-12-2021
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1353
Evergreen 546 dagen in de top 100
Jij moet je bek houden! helpt professionals effectief om te gaan met conflictsituaties en sterker uit de strijd te komen.  Meer
20,-
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands286 blz.9789043039369 5e druk 15-3-2022
Verkooppositie Positie #2055
Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie.  Meer
50,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands278 blz.9789001797140 3e druk 19-7-2011
Bij 30 managementvragen wordt een model gepresenteerd om een mogelijk antwoord te formuleren. Tezamen vormen deze de input van een geïntegreerd strategisch (marketing)plan.  Meer
68,95
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
paperbackNederlands168 blz.9789052618258 1e druk 31-8-2010
Verkooppositie Positie #4581
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
'De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen', aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen.  Meer
38,95
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands267 blz.9789462200029 1e druk 23-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #412
Evergreen 736 dagen in de top 100
Operational Excellence gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van organisaties, die daardoor steeds weer in staat zijn de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren.  Meer
49,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789090300610 2e druk 8-12-2016
andere uitgaves beschikbaar
Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen.  Meer
14,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
gebondenNederlands236 blz.9789491710285 1e druk 9-2-2023
USM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te managen. De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet.  Meer
42,65
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands224 blz.9789492528339 1e druk 9-12-2020
andere uitgaves beschikbaar
Jij moet je bek houden! helpt professionals effectief om te gaan met conflictsituaties en sterker uit de strijd te komen.  Meer
14,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands427 blz.9789013032055 2e druk 22-11-2011
Verkooppositie Positie #4575
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Nieuwe kennis op het gebied van strategie en bedrijfsvoering van facilitaire organisaties moet toegankelijk zijn zodat iedereen er kennis van kan nemen.  Meer
97,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands164 blz.9789463710091 1e druk 24-10-2022
Dienstverlening door de politie aan burgers is van oudsher een belangrijke taak van de politie. In dit Cahier staat daarom de vraag centraal wat de actuele betekenis van dienstverlening door de politie is.  Meer
29,25
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackNederlands319 blz.9789052619279 2e druk 20-3-2013
Verkooppositie Positie #4557
Evergreen 574 dagen in de top 100
'De beleveniseconomie' is onbetwist een managementklassieker en het is nog steeds de belevenis die de klant op een speciale manier verbindt aan uw product en uw bedrijf.  Meer
34,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands256 blz.9789492723413 1e druk 28-2-2019
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #4018
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
In 'Het geheim van gastvrijheid' neemt de auteur je mee in een reis door nieuwe inzichten, inspiratie en interviews met opvallend gastvrije mensen.  Meer
22,95
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
paperbackNederlands159 blz.9789013097139 1e druk 15-12-2012
andere uitgaves beschikbaar
'Procesbeheersing in de dienstverlening' benoemt op bedrieglijk simpele maar indringende wijze organisatorische processen die vanuit de praktijk erg herkenbaar zijn.  Meer
32,75
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands228 blz.9789463011280 2e druk 8-4-2017
Gemeenten willen meer van-buiten-naar-binnen werken. Ze willen meer samenwerken met buurten en groepen belanghebbenden. En de dienstverlening van gemeenten kan ook beter: meer online, persoonlijker en dichtbij.  Meer
29,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenNederlands208 blz.9789089657756 1e druk 20-2-2025
Verkooppositie Positie #799
Top 100 128 dagen in de top 100
Gastvrijheid kun je leren. Het is een vaardigheid en dit boek geeft je alle tools om het direct toe te passen. Want alleen door echt gastvrij te zijn bouw je duurzame relaties voor de lange termijn.  Meer
32,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands144 blz.9789089651150 1e druk 8-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1370
Evergreen 954 dagen in de top 100
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen.  Meer
21,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands234 blz.9789036824323 1e druk 13-2-2020
Verkooppositie Positie #3766
Top 100 26 dagen in de top 100
Dit boek helpt professionals in het sociaal domein om cliënten met chronische stress beter te ondersteunen. Ook is het boek geschikt voor managers, (dienst)directeuren en voor studenten Social Work, MWD, SJD en SPH.  Meer
42,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands159 blz.9789013097146 1e druk 15-1-2013
andere uitgaves beschikbaar
'Procesbeheersing in de dienstverlening' benoemt op bedrieglijk simpele maar indringende wijze organisatorische processen die vanuit de praktijk erg herkenbaar zijn.  Meer
25,95
Direct te downloaden
paperbackNederlands152 blz.9789401806282 1e druk 3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #43
Evergreen 1083 dagen in de top 100
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie.  Meer
21,26
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale