Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									10 resultaten
								
								Trefwoord: Service-transition
				paperbackNederlands201 blz.9789087536770
				1e druk
				20-3-2012
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet  in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands201 blz.9789087539771
				1e druk
				21-11-2013
						
						andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet  in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands355 blz.9789087538019
				1e druk
				28-11-2013
										
			
						In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands379 blz.9789087530563
				1e druk
				20-3-2014
						
						andere uitgaves beschikbaar
De nieuwe versie van dit boek is up-to-date gebracht met ITIL V3. Het boek is net als de vorige editie bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen: de levenscyclusbenaring van ITIL V3 wordt uitvoering behandeld.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands328 blz.9789058754509
				1e druk
				5-4-2016
						
						In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands380 blz.9789087539887
				1e druk
				17-2-2011
						
						andere uitgaves beschikbaar
Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels188 blz.9789087536763
				1e druk
				31-1-2012
						
						Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands189 blz.9789057523335
				1e druk
				18-5-2016
						
						ITIL-processen voor ICT beheer is een uitgave gericht op het vakgebied IT Service Management.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels440 blz.9789401801577
				1e druk
				4-12-2018
						
						The four courses in Service Capability is aimed at students who need deep knowledge of the processes and the roles of ITIL. Service Lifecycle covered in the course but the primary focus is on processes, functions, roles and activities of its application and use by lifecycle.					 Meer
							
			
								
				e-bookEngels120 blz.9789401807036
				1e druk
				30-10-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
The revised standard for Service Management, ISO/IEC 20000-1: 2018 is the third version of the international standard for service management, replacing the 2011 edition.					 Meer