Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

Marketing Design met Customer Journey Mapping wint PIM Marketing Literatuurprijs

Marketing Design met Customer Journey Mapping van Eveline van Zeeland is door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen tot het beste marketingboek van 2020.

Justin van Lopik | 27 november 2020

De PIM Marketing Literatuur Prijs is een initiatief van Platform Innovatie in Marketing (PIM). Het platform wil met deze prijs de aandacht vestigen op de ontwikkelingen in het marketingvak.

Marketing Design met Customer Journey Mapping  van Eveline van Zeeland werd verkozen uit 12 kanshebbers.

Eveline van Zeeland stelt met haar boek dat marketing veelomvattend is. Het winnende boek handelt over het begrijpen van je klanten én het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je doelgroepen. Zonder het onderzoekende los te laten, legt dit boek de nadruk op het ontwerpende en creatieve karakter van marketing. Eveline van Zeeland doet een gewaagde maar geslaagde poging om marketing, customer experience, design en neuromarketing te combineren, met als doel marketeers aan te zetten tot een meer op analyse gebaseerde creativiteit. Aldus Platform Innovatie in Marketing.

Dit jaar gaat de prijs voor het beste Marketing Studieboek naar Online invloed van Bas Wouters en Joris Groen.

Bekijk alle genomineerde boeken >

Over Justin van Lopik

Justin van Lopik is werkzaam bij Managementboek en hoofdredacteur van Managementboek Magazine, platform voor business professionals.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden