OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 8892

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    6 resultaten
    recensie
    Marketing
    30 november 2004
    Philip Waalewijn
    Bij uitgeverij Lemma verscheen het boek van Ger Hofstee met de intrigerende titel 'Master in marketing'. Het boek is geschreven als introductie op het marketingvak voor managers en professionals in het kader van een postacademische bedrijfskundige opleiding. Mensen die al een hogere opleiding hebben genoten, maar niet op het gebied van marketing. Een basisboek dus, waarin zowel theorie (de begrippen en wetmatigheden) als praktijk aan bod komen en aangevuld met anekdotes en voorbeelden uit de eigen langjarige (marketing) praktijk ervaring van de auteur.
    recensie
    Marketing
    6 september 2002
    Philip Waalewijn
    Geen 'oude' of 'nieuwe' economie, maar de 'volgende' economie is het begrip dat het beste de recente economische ontwikkelingen beschrijft. Door de auteurs van 'Marketing in beweging' wordt hiermee aangegeven dat de digitalisering, die onmiskenbaar plaatsvindt en vaak met de term nieuwe economie wordt aangeduid, niet een vervanging van de oude manier van zaken doen teweegbrengt, maar wel ingrijpende veranderingen daarin veroorzaakt.
    recensie
    Marketing
    14 oktober 2000
    Philip Waalewijn
    De auteurs proberen met dit boek de hype rondom CRM te ontrafelen. Het boek bestaat uit drie delen: 1. Wat is CRM 2. Een CRM model 3. CRM in de praktijk
    recensie
    Marketing
    20 maart 2000
    Philip Waalewijn
    3-4 minuten leestijd
    Accountmanagement is een onderwerp waarover de laatste tijd veel is geschreven. Het handelt over de manier waarop B to B ondernemingen intern georganiseerd zijn, teneinde hun klanten (ook wel accounts genoemd) zo goed mogelijk te kunnen bedienen. Wat kan het boek 'Adaptief en strategisch accountmanagement' bijdragen aan deze discussie?
    recensie
    Marketing
    9 augustus 1999
    Philip Waalewijn
    3-4 minuten leestijd
    Zoals zijn boek 'Marketing Management' de bijbel voor marketing studenten is, is 'Kotler over marketing' de lang verwachte 'State-of-the-Art' gids voor marketing strategieën voor managers.
    recensie
    Internet en social media
    3 mei 1999
    Philip Waalewijn
    3-5 minuten leestijd
    Michiel van Mens omschrijft zichzelf als behorende tot de nieuwe generatie Marketeers. Hij heeft een Nederlandstalig marketingboek geschreven met een Engelse titel: 'The Real World in Real Time'. Het boek is uitgegeven in de serie Interactie Marketing over de kanalen van de toekomst. 

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden