OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Summary

    Rubriek

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Toon resultaten

    Artikelen in het Online Magazine

    Hier vindt u artikelen rond boeken over Mens en maatschappij. Politiek, maatschappelijke ontwikkelingen, duurzaamheid in brede zin, kortom alles voor de manager die op de hoogte wil zijn.
    6 resultaten
    nieuws
    Algemeen management
    2 augustus 2021
    Pierre Pieterse
    1-2 minuten leestijd
    Het gebruik van e-mail maakt mensen niet alleen improductiever, maar ook ongelukkiger, schrijft Cal Newport in Bevrijd! Dat komt omdat kenniswerk momenteel is georganiseerd rondom het ‘hyperactieve collectieve brein’. 
    nieuws
    Algemeen management
    27 oktober 2017
    Bert Peene
    1-2 minuten leestijd
    In zijn boek Verwaarloosde organisaties. Introductie van een nieuw concept voor organisatieprofessionals (uit 2011) introduceerde Joost Kampen de theorie van de verwaarloosde organisaties.
    nieuws
    Algemeen management
    22 september 2017
    Erik de Vries
    1-2 minuten leestijd
    Dankzij de unieke combinatie van software en internet, waren de veranderingen in de wereld nog nooit zo talrijk, diepgaand en snel als nu. Code, content en kennis kunnen vrijwel kosteloos en in een verwaarloosbare tijdsduur worden gekopieerd of worden verplaatst naar de andere kant van de wereld. Dit heeft een enorme transparantie en versnelling tot gevolg in vrijwel alle sectoren.
    nieuws
    Algemeen management
    15 mei 2017
    Hans van der Klis
    2-3 minuten leestijd
    Innovatie-expert Gijs van Wulfen spreekt overal in de hele wereld over zijn ambitie om het aantal geslaagde innovaties omhoog te brengen. Hij rekende immers voor dat 85 procent van het geld besteed aan innovatie nergens toe leidt.
    nieuws
    Algemeen management
    28 februari 2017
    Pierre Spaninks
    1-2 minuten leestijd
    Marketeers zijn vooral bezig met de marketing van het bedrijf en van de producten en diensten van dat bedrijf. Aan de organisatie van de marketingfunctie en van de marketingcompetenties besteden ze veel minder aandacht.
    nieuws
    Algemeen management
    31 oktober 2016
    Paul Groothengel
    1-2 minuten leestijd
    Met het managementboek Leren Veranderen schreven Léon de Caluwé en Hans Vermaak een standaardwerk voor veranderaars. Docent Gertjan de Groot en adviseur Hanna Boersema-Vermeer stelden met Werken met Leren Veranderen een praktisch, aanvullend boek samen met allerlei werkvormen.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden