Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

Shortlist Managementboek van het Jaar

Vijf boeken zijn genomineerd voor de titel Managementboek van het Jaar 2014. Deze prijs wordt jaarlijks toegekend aan een Nederlandstalig managementboek. De jury maakt de winnaar bekend op 17 april 2014, tijdens het Managementboekengala in de Rode Hoed (Amsterdam).

Justin van Lopik | 18 maart 2014 | 1-2 minuten leestijd

De vijf genomineerden zijn:

Versimpelen - Projecten realiseren zonder gedoe - Jan-Peter Bogers

Reclame. Dood of levend - Fons van Dyck

Zakendoen in de nieuwe economie - Marga Hoek

No Way - Bruno Rouffaer

Van Cijfers naar Waarden - Kees Tillema

De jury selecteerde de vijf genomineerden uit een longlist van 45 titels en maakt de uiteindelijke winnaar bekend tijdens het Managementboekengala in De Rode Hoed op 17 april 2014.

Eerdere winnaars:

De verkiezing van het Managementboek van het Jaar en het Managementboekengala zijn initiatieven van online boekhandel Managementboek.nl. De prijs wordt sinds 2003 jaarlijks toegekend. Eerdere winnaars zijn onder andere Joep Schrijvers met zijn bestseller ‘Hoe word ik een rat’, Jeroen Smit met ‘Het drama Ahold’, Mathieu Weggeman met ‘Leidinggeven aan professionals? Niet doen!’ en Connect!’ van Menno Lanting. In 2013 werd ‘Leren samenwerken tussen organisaties’ van Edwin Kaats en Wilfrid Opheij bekroond.

De vakjury bestaat dit jaar uit:

Voorzitter Frank Kwakman is bijzonder hoogleraar aan Nyenrode Business Universiteit.

Mireille Schrijnemaekers is bedrijfseconoom en medeoprichter van Zelino BV.

Maurits Bruel is adviseur, auteur en program director bij Erasmus ESAA executive programs.

Maurits Verweij is partner van BeBright, een adviesorganisatie op het gebied van strategie en innovatie.

Bertrand Weegenaar is werkzaam als projectmanager van Hinttech Creatives en als ondernemer voor Blogmania.nl.

Mabel Nummerdor is keynote spreker, schrijver en business inspirator op het gebied van feminine brands en trends.

Over Justin van Lopik

Justin van Lopik is werkzaam bij Managementboek en hoofdredacteur van Managementboek Magazine, platform voor business professionals.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden