Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Meer opens, meer clicks

Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketing

Paperback Nederlands 2015 9789492196040
Verwachte levertijd ongeveer 1 werkdagen

Samenvatting

Meer dan 50% van de marketeers verhoogt de return on investment door te testen. Bij heel veel bedrijven wordt er echter nog te weinig tijd besteed aan het structureel en gestructureerd testen van de e-mailuitingen. Met het heldere stappenplan in dit boek kun je de resultaten van e-mailcampagnes snel en significant verbeteren.

'Meer opens, meer clicks' staat boordevol inspirerende cases, tips, do's en don'ts. Je leest onder meer over het inzetten van A/B en multivariate testen, statistische relevantie en het verhogen van de open en click ratio. Het is geschreven voor marketing- en communicatieprofessionals die gebruikmaken van e-mailmarketing en daar meer uit willen halen.

Specificaties

ISBN13:9789492196040
Trefwoorden:e-mailmarketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:156
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:12-9-2015
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

Meer opens, meer clicks
Hanneke Tinor-Centi | 2 maart 2016
Opvallend veel bedrijven besteden opvallend weinig tijd aan het structureel en gestructureerd testen van e-mailuitingen! Met het heldere stappenplan van Marc Borgers en Frans Reichardt zullen de resultaten van e-mailcampagnes snel en grondig verbeteren.
Lees verder

Lezersrecensies

2.6 van de 5
9 stemmen
3
0
0
2
4

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Frans Reichardt

Frans Reichardt genoot een brede communicatieopleiding in marketing, reclame, PR en voorlichting voordat hij zijn loopbaan startte bij Vendex International. Hij werkte als consultant bij Jay Curry Associates, was marketing manager bij een internationale uitgeverij van managementboeken en was lid van het managementteam bij The DM Group/TBWA. Hij is mede-oprichter van internetbureau Stratim Interactive en oprichter van communicatieadviesbureau Holy Cow!. In 1999 onderscheidde de dm-brancheorganisatie DMSA hem met een 'Veer' voor zijn werk achter de schermen. Een vakjury nomineerde hem voor de titel 'DM Man van het Jaar'. Tegenwoordig werkt Reichardt als zelfstandig adviseur, trainer, spreker & auteur.

Andere boeken door Frans Reichardt

Inhoudsopgave

1. Inleiding
2. Op zoek naar meer opens en meer clicks
3. Beginselen voor succesvol testen
4. Meer opens
5. Meer clicks
6. Multivariate testen
7. Overige factoren om te testen
8. Zevenstappenplan voor succesvol testen
9. Statistische spelregels
10. Relevante ontwikkelingen
11. Cases
12. Verklarende woordenlijst
13. Bronnen
14. Over de auteurs
15. Dankwoord

Kleurenafbeeldingen bij de cases

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Meer opens, meer clicks