Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , , , , e.a.

LEF Next - Het Geheim van marktverstoorders ontrafeld

Gebonden Nederlands 2020 1e druk 9789090337050
Voormalig top 100Totaal 59 dagen
Verkooppositie 1065Hoogste positie: 26
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

LEF: laat je inspireren door dé marktverstoorders.

Van iconische voorbeelden kun je veel leren, zeker van marktverstoorders. Zij maken namelijk wél het verschil en zorgen ervoor dat hun concurrenten het nakijken hebben. Hoe? Met passie, daadkracht en visie. Marktverstoorders zijn verliefd op wat ze doen. Ze hebben een andere mindset en waardes. Ze nemen harde besluiten als het moet en slapen niet voordat ze hun dromen overtroffen hebben.

In deze editie van LEF pakken we door op het ontrafelen van het geheim van marktverstoorders zodat ook jij ervan kunt leren. Eerlijk, rauw en waardevol. Wij moedigen je aan om ook in jouw markt significant het verschil te gaan maken.

Wat neem jij mee van de iconen in LEF om een marktverstoorder te worden en te blijven?

Specificaties

ISBN13:9789090337050
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:280
Uitgever:Mediatic DCR
Druk:1
Verschijningsdatum:10-12-2020
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Expertrecensies (4)

recensie
LEF - Het geheim van marktverstoorders ontrafeld
Franc van Mourik | 6 februari 2019
Wat doen 22 superondernemers anders dan andere leiders? Wat maakt dat sommige organisaties veel sneller groeien en de markt verstoren? Dat is waar de auteurs van LEF achter proberen te komen.
Lees verder
recensie
Lef – Het geheim van marktverstoorders ontrafeld?
Rudy Kor | 4 februari 2019
In Lef staan interviews met ondernemers als Atilay Uslu van Corendon, Raymond Cloosterman van Rituals, Won Yip van de Yip groep, Pieter Zwart van Coolblue en Richard Burger van Swapfiets.
Lees verder
recensie
LEF - 'Een lekker boek'
Sjors van Leeuwen | 16 januari 2019
Wat doen superondernemers als Pieter Zwart (Coolblue), Frits van Eerd (Jumbo), Raymond Cloosterman (Rituals), Michiel Muller (PICNIC) en Atilay Uslu (Corendon) nu anders dan anderen? Je leest het antwoord in LEF, hét boek over en voor ‘marktverstoorders.
Lees verder
recensie
LEF - 'Interessante verhalen en mooie foto’s'
Jan Hoogstra | 8 januari 2019
Hoe kom je achter het geheim van echte ondernemers? De auteurs Berkman, Van der Burg en Mensink maken deze geheimen inzichtelijk door 22 topondernemers te interviewen en aan de hand daarvan een raamwerk op te stellen. LEF geeft inzicht in hoe je een topondernemer kunt worden.
Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
4 stemmen
3
1
0
0
0

Interviews en artikelen (2)

preview
LEF Next - Het Geheim van marktverstoorders ontrafeld
Wessel Berkman 30 november 2020 Je merkt het direct. Wanneer je bij een marktverstoorder naar binnenloopt voel, zie en ruik je het. De hartslag is hoger dan ergens anders. Hier gebeurt het. Groei geeft energie, is aanstekelijk en heeft aantrekkingskracht.
preview
LEF - Het geheim van marktverstoorders ontrafeld
Wessel Berkman 9 januari 2019 Nederland kent een aantal ondernemers die een enorme impact hebben op ons land. Inspirerende en energieke personen, die door hun ondernemingsgeest een meer dan grote bijdrage leveren.

Over Wessel Berkman

Drs. ing. Wessel Berkman heeft ruim 18 jaar ervaring in projecten waar bruin papier een grote rol speelt. Bottum-up aanpakken die verrassende resultaten opleveren voor klanten is zijn passie. Tien jaar geleden richtte hij The Brown Paper Company op. The Brown paper Company laat zich graag afrekenen op de behaalde duurzame resultaten in de door haar begeleide projecten. Naast dit werk houdt hij zich bezig met leiderschapsontwikkeling via het platform NINTES.nl

Andere boeken door Wessel Berkman

Over Kees de Jong

Kees de Jong is al 25 jaar ondernemer. Samen met zijn compagnon richtte hij begin jaren negentig 'Blauw Research' op; sindsdien is hij als initiator, ondernemer of investeerder betrokken bij vele start-ups en bedrijven in binnen- en buitenland. Hij schreef een aantal jaar voor 'Het Financieele Dagblad'.

Andere boeken door Kees de Jong

Inhoudsopgave

Proloog

Expressies van marktverstoorders

De 20 interviews
-Henk Jan Beltman (Tony Chocolonely)
-Wim van der Leegte (VDL)
-Andre Rieu
-Colette van Eerd (Jumbo)
-Daan van Renselaar (Stella)
-Heleen Dura (Peak Capital, Future Food Fund, vmg DQ&A)
-Elkse Doets (Doets Reizen)
-Lucas van Zandvoort (Crocs)
-Bram van Hees (Clafis)
-Ronald en Ton Goedmakers (Vebego)
-Maykel Piron (Amada)
-Robert Hoogstra (Euroma)
-Pieter Boels (Boels)
-Bob van Oosterhoud (Tripple Double)
-Pieter Schoen (Schoe Investments, Dragon’s Den en NLE)
-Lydian Zoetman (Jopen bier)
-Eric Berkhof (Van Mossel)
-Shawn Harris (Orange Wings, Dragon’s Den, Nature’s Pride)
-Ali B
-Claudia Zuidwijk (KvK / Prorail)
-Dick Slootweg (BIdfood)
-Michiel Muller (Picnic)

Het geheim ontrafeld & de ‘Hoe word ik een marktverstoorder’ LEF-scan

De makers

Dankwoord

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        LEF Next - Het Geheim van marktverstoorders ontrafeld