Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Jumbo wil altijd winnen

De 7 gouden ondernemersregels van kruidenier Karel van Eerd

Paperback Nederlands 2021 9789083182759
Voormalig top 100Totaal 60 dagen
Verkooppositie 5505Hoogste positie: 27
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Als het met een willekeurig bedrijf wat minder gaat, heb ik de manier om er snel uit te komen: ga met je klanten om de tafel zitten en leg je problemen op tafel. Zij zullen je de weg wijzen’, aldus Karel van Eerd.

Het boek met de 7 gouden ondernemersregels van Karel van Eerd is een bestseller over klantgericht denken en handelen. Een volledig geactualiseerde editie ter gelegenheid van 100 jaar Jumbo Food Groep en 25 jaar de 7 Zekerheden-positionering van Jumbo.

Specificaties

ISBN13:9789083182759
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Druk:1
Verschijningsdatum:23-9-2021
Hoofdrubriek:Ondernemen
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Geheim van Jumbo is hun business principes
Bas Hakker 3 november 2021 Rupert Parker Brady en Maarten Beernink maakten een update van het boek Jumbo wil altijd winnen. Mooi moment om met retaildeskundige Parker Brady even bij te praten over het geheim van 100 jaar Koninklijke Jumbo Food Groep.

Over Rupert Parker Brady

Rupert Parker Brady is gespecialiseerd in retail en marketing. Hij is founding editor van de tijdschriften RetailTribune en MarketingTribune; geestelijk vader van de Retailer van het jaar en de Elsevier Retail Summit. Naast zijn werkzaamheden als uitgever en auteur van Retaildenkers, is Rupert actief als hoofdredacteur van RetailVisie, een platform over steden.

Andere boeken door Rupert Parker Brady

Over Maarten Beernink

Maarten Beernink is gespecialiseerd in foodretail en foodservice en werkte onder meer voor supermarktmedia Distrifood en Foodmagazine. Hij is verbonden aan het FoodService Instituut (FSIN) als expert foodservice en blogt over klantgericht ondernemen. Als hoofdredacteur van Elsevier Retail interviewde hij talloze topondernemers in de totale retailbranche. Maarten is uitgever en auteur van Retaildenkers.

Andere boeken door Maarten Beernink

Inhoudsopgave

Brabantse bravoure – Jan-Willem Grievink 6
Profiel Karel van Eerd 20

De 7 gouden ondernemersregels van Karel van Eerd
1 Toon leiderschap 58
2 Denk groot 70
3 Zeer zuinig zijn 86
4 Durf te vernieuwen 96
5 Groei is het mooiste wat er is 108
6 Verwen de klant 120
7 Breek nooit een belofte 130

Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw 140
Het DNA van Jumbo is geen marketingtruc 154
Bronnen 172
Over de auteurs 176

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Jumbo wil altijd winnen