

Gijs van Wulfen is wereldwijd een autoriteit op het gebied van design thinking en innovatie. Thinkers360 benoemt hem als de Nummer 1 Influencer op het gebied van Design Thinking ter wereld in 2024.
In zijn nieuwste baanbrekende boek 'Doorbreek Innovatiebarriëres' geeft Gijs iedereen die durft te innoveren de kracht en tools om management buy-in te vergroten met vijftien bewezen strategiën.
Meer over Gijs van WulfenBreaking innovation Barriers
How to Win Management Buy-in for Change
Paperback Engels 2024 1e druk 9789063697204Samenvatting
In the ever-changing world of business, innovators frequently encounter resistance. Hearing 'NO' from superiors, investors, and colleagues can be very discouraging. But there’s hope! In his groundbreaking new book, renowned author Gijs van Wulfen offers practical tools to overcome these barriers.
Whether you are a visionary, entrepreneur, or trendsetter, this book provides clear strategies to gain the support of managers, investors, and customers, transforming your innovative ideas into reality. Discover fifteen proven strategies, each explained with real-world examples and inspiring quotes, to enhance your innovation pitches. Learn from the experiences of six successful innovators who faced similar challenges and triumphed.
Studies show that many innovation projects fail due to lack of top management support. This book teaches you how to secure buy-in from leadership, ensuring your projects take off. Turn those 'NO's' into 'YES's' and pave the way for successful innovation in your business.
Trefwoorden
innovatie innovatiebarrières management buy-in innovatiestrategie verandermanagement organisatiecultuur corporate innovation risicoaversie wijnoveren innovatiecultuur experimenteren innovatie-ambassadeurs strategisch management innovatieteam klantgerichtheid innovatiesucces management agenda innovatiemethodes innovatiepartners innovatie pitch innovatie businesscase klantcommitment timing innovatie superinnovator innovatie roi bureaucratie kortetermijnfocus silodenken angst voor falen weerstand tegen verandering sociale innovatie organisatorische innovatie diversiteit en inclusie duurzaamheid esg bedrijfscontinuïteit disruptie creativiteit incrementele vs. radicale innovatie design thinking voort-innovatiemethode
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan