Lees verder
Jeroen Bertrams adviseert bedrijven over digitale strategie en (online) groei. Daarnaast is hij een actieve angel investeerder met meer dan tweehonderd investeringen, met name in de Verenigde Staten. Met bijna twintig jaar ervaring kent Jeroen het online kanaal als geen ander. Met zijn werk won hij diverse internationale prijzen. Hij is de auteur van Start-up: van idee tot exit - Innoveren, lanceren en schalen.
Meer over Jeroen BertramsOnline marketing
Strategie en tactiek
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 1e druk 9789055948697Samenvatting
Geheel herziene editie 2011. Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van online marketing worden de belangrijkste tips en trucs beschreven. Daaronder zoekmachine marketing, social media marketing, affiliate marketing, e-mail marketing, apps, widgets, winvertising, retargeting en free publicity. Belangrijke basiskennis over soorten uitingen en slimme afrekenmodellen komen uitgebreid aan de orde. Gebruik het concrete stappenplan in dit boek en de gouden regels voor online marketing om een krachtige, samenhangende online marketingstrategie te ontwikkelen. Van het genereren van bezoek tot en met optimale conversie op de eigen website. Met als uiteindelijk resultaat meer bezoekers tegen lagere kosten die maximaal converteren in loyale, winstgevende klanten.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over Jeroen Bertrams
Inhoudsopgave
1 Waarom online marketing?
2 Online marketingstrategie
3 Zelf doen of via een bureau?
4 Stappenplan voor online marketingcampagnes
5 Gouden regels voor online marketing
Deel 2 Afrekenmodellen en uitingen
6 Afrekenmodellen
7 Uitingen
Deel 3 Vormen van online marketing
8 Zoekmachinemarketing en -optimalisatie
9 Social media marketing
10 Weblog marketing
11 Corporate blogging
12 Twitter marketing
13 Affiliate marketing
14 E-mail marketing
15 Viral marketing
16 Rss marketing
17 Gadgets, widgets en apps
18 Winvertising & freevertising
19 Barters en samenwerking
20 Crossmedia marketing
21 Advergaming
22 Mobile marketing
23 Free publicity
24 Co-creatie, co-design, crowdsourcing en reviews
25 Feedback marketing
Deel 4 Conversie en online reputatie
26 Meten
27 Conversie
28 Online reputatiemanagement
Register
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan