Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Opmerkelijke ik

Van leuk talent naar personal brand

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 1e druk 9789052618418
Voormalig top 100Totaal 63 dagen
Direct te downloaden

Samenvatting

Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, leuke opdrachten en uitdagende projecten. Daarom is het belangrijker dan ooit om juist nú te laten zien wat u écht kunt en waard bent. Maar hoe zet u uw vaardigheden om in opmerkelijk succes? Hoe wordt u van leuk talent een sterke personal brand? Door een bescheiden merk ik te ontwikkelen tot een opmerkelijke ik!

Dit boek laat zien hoe u uzelf als onderscheidend merk én persoonlijkheid kunt ontwikkelen door uw unieke combinatie van talenten, kennis en ervaringen te vertalen in krachtige ambities en zichtbaar succes. Aan de hand van het acceleratormodel leert u in 5 versnellingen (acceptatie - ambitie - authenticiteit - attentie - autonomie) hoe u uzelf als personal brand op de kaart zet.

Daarnaast biedt 'Opmerkelijke ik' de complete psychologie van personal branding. Aan de hand van psychologische technieken en oefeningen leert u onder andere uw omgeving, uw werk en uw geluk op positieve wijze te beïnvloeden als opmerkelijke personal brand. Dit draagt bij aan alles wat werken echt leuk maakt: uitdaging, erkenning, persoonlijke groei, verantwoordelijkheid en faire competitie. Dus hoe opmerkelijk wil u worden?

Specificaties

ISBN13:9789052618418
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:200
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:10-3-2011
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Expertrecensies (2)

recensie
Autonomie in vijf stappen
Pierre de Winter | 20 juli 2011
Adviseur, coach en presentator Cees Harmsen houdt zich al jaren bezig met personal branding. In 2008 publiceerde hij het boek This is your wake-up call, maar al in 2001 verscheen zijn eerste boek, ‘Een zee van tijd’, waarin hij de lezer probeerde te verleiden tot een proactieve levenshouding. En eigenlijk is dat wat hij met zijn nieuwste boek Opmerkelijke ik ook weer doet. Als het aan Harmsen ligt, is het soort mensen dat zich elke dag naar z’n werk sleept, de tekst ‘het zal mijn tijd wel duren’ voor in de mond heeft liggen, en moord en brand schreeuwt als de werkgever op hem of haar uitgekeken begint te raken, liever gisteren dan vandaag uitgestorven in ons land.
Lees verder
recensie
Opmerkelijke ik
Robert Haringsma | 24 juni 2011
Personal branding heeft in Nederland enigszins een slechte naam. Het wordt geassocieerd met dikdoenerij, spierballenvertoon en andere 'Amerikaanse' praktijken. In 'Opmerkelijke ik' legt Cees Harmsen uit dat veel van die vooroordelen niet noodzakelijkerwijs waar zijn. Met behulp van de positieve psychologie legt hij een grondige basis voor personal branding. Daarnaast legt hij uit waarom het onderwerp juist nu zo belangrijk is.
Lees verder

Lezersrecensies

4.4 van de 5
8 stemmen
6
1
0
0
1

Interviews en artikelen (1)

interview
Cees Harmsen: ‘Zorg dat je zichtbaar bent’
Pierre de Winter 24 juni 2011 In het boek Opmerkelijke ik probeert Cees Harmsen de Nederlander te leren zichzelf beter te verkopen, door zich met name op de psychologie van personal branding te richten. ‘Het zou mooi zijn als mensen zichzelf meer als autonome professional gaan zien.’

Over Cees Harmsen

Al dertig jaar lang profiteren jonge wetenschappers en managers van de kennis en inzichten van Cees Harmsen over het vormgeven van een succesvolle loopbaan en een gelukkig privéleven. Hij kreeg steeds meer verzoeken om deze schat aan ervaring ook op zijn eigen generatiegenoten toe te passen, met als resultaat dit allesomvattende boek over het vormgeven van een veelbelovend en ambitieus pensioen. Cees schreef eerder twee boeken over innovatief time-management en vier boeken over personal branding, waaronder Opmerkelijke Ik en Daarom Ik!

Andere boeken door Cees Harmsen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Opmerkelijke ik