Lees verder
Klantgericht organiseren
Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789001783181Samenvatting
Veel bedrijven en organisaties willen klantgericht zijn. Maar een deel van deze organisaties doet nauwelijks onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil.
'Klantgericht organiseren' is geschreven vanuit het interdisciplinaire vraagstuk. Hoe kan een organisatie klantgericht worden gemaakt? De auteurs gaan in op de theoretische concepten van klantgerichtheid en laten de lezer zien wat er moet gebeuren in een (non-) profitorganisatie om klantgericht te worden. Centraal staat het begrijpen van de klant en vervolgens het intern vormgeven aan klantgerichtheid.
Vanwege de interdisciplinaire invalshoeken leent dit boek zich uitstekend om te worden gebruikt bij vakken als marketing, management en organisatie, kwaliteitszorg en verandermanagement.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Over Marijn Mulders
Inhoudsopgave
2. Dienstverlening
3. De klantgerichte organisatie
4. Processen, besturing en informatie
5. Klantgericht gedrag
6. Implementatie
Volledige webadressen
Literatuur
Bijlage 1: Vragenlijst SERVQUAL-model
Register
Illustratieverantwoording
Over de auteurs
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan