
Lees verder
Veel bedrijven en organisaties willen klantgericht zijn. Maar een deel van deze organisaties doet nauwelijks onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil.
'Klantgericht organiseren' is geschreven vanuit het interdisciplinaire vraagstuk. Hoe kan een organisatie klantgericht worden gemaakt? De auteurs gaan in op de theoretische concepten van klantgerichtheid en laten de lezer zien wat er moet gebeuren in een (non-) profitorganisatie om klantgericht te worden. Centraal staat het begrijpen van de klant en vervolgens het intern vormgeven aan klantgerichtheid.
Vanwege de interdisciplinaire invalshoeken leent dit boek zich uitstekend om te worden gebruikt bij vakken als marketing, management en organisatie, kwaliteitszorg en verandermanagement.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken