Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , , , e.a.

Design a Better Business

New Tools, Skills, and Mindset for Strategy and Innovation

Paperback Engels 2016 1e druk 9781119272113
Verkooppositie 4512Hoogste positie: 132
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

This book stitches together a complete design journey from beginning to end in a way that you’ve likely never seen before, guiding readers (you) step-by-step in a practical way from the initial spark of an idea all the way to scaling it into a better business. Design a Better Business includes a comprehensive set of tools (over 20 total!) and skills that will help you harness opportunity from uncertainty by building the right team(s) and balancing your point of view against new findings from the outside world.

This book also features over 50 case studies and real life examples from large corporations such as ING Bank, Audi, Autodesk, and Toyota Financial Services, to small startups, incubators, and social impact organizations, providing a behind the scenes look at the best practices and pitfalls to avoid. Also included are personal insights from thought leaders such as Steve Blank on innovation, Alex Osterwalder on business models, Nancy Duarte on storytelling, and Rob Fitzpatrick on questioning, among others.

Specificaties

ISBN13:9781119272113
Trefwoorden:strategie, innovatie
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:268
Druk:1
Verschijningsdatum:26-10-2016
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Lezersrecensies

4.9 van de 5
7 stemmen
6
1
0
0
0

Over Patrick van der Pijl

Patrick is de oprichter en CEO van Business Models Inc., een internationaal strategie en innovatie designbureau. Patrick helpt multinationals, corporates, NGO’s, overheden en startups met het begrijpen, ontwerpen, “prototypen” en schalen van nieuwe business modellen voor exponentiële groei en impact. Patrick is auteur van de boeken Business Model Shifts, 6 nieuwe manieren voor waardecreatie en Ontwerp Betere Business: nieuwe tools, vaardigheden en mindset voor innovatie en strategie. Hij is ook de producer van de wereldwijde bestseller Business Model Generation waarvan meer dan 4 miljoen boeken zijn verkocht. Zijn bedrijf Business Models Inc. is de trotse winnaar van de Australian Good Design Pioneer Award en Amerikaanse Design Management Institute Award.

Andere boeken door Patrick van der Pijl

Over Justin Lokitz

Justin Lokitz is een ervaren strategieontwerper en MD van Business Models San Francisco. Hij zet zijn ervaring in in een grote verscheidenheid van sectoren om bedrijven te helpen innovatieve, houdbare business-modellen en toekomst-strategieën te ontwerpen.

Andere boeken door Justin Lokitz

Over Lisa Kay Solomon

Lisa Kay Solomon is faculteitslid MBA in Design Strategy Program aan het San Francisco California College of the Arts en partner van Business Models Inc. in de Verenigde Staten. Lisa Kay Solomon is oprichter van Innovation Studio en faculteitslid van het gerenommeerde MBA in Design Strategy Program aan het San Francisco California College of the Arts. Zij is partner van het Nederlandse consultancy bureau Business Models Inc. in de VS. Ze doceert aan vooraanstaande business schools zoals Stanford en University of California, Berkeley. De missie van ‘Moments of Impact’ is om tijdrovende vergaderingen en bijeenkomsten uit te bannen en te vervangen door inspirerende en productieve strategische conversatie. Het doel van dit boek is om managers en leiders het enige echt nuttige hulpmiddel te geven om de toekomst van hun organisatie beter vorm te geven met betere strategische conversaties.

Andere boeken door Lisa Kay Solomon

Over Maarten van Lieshout

Maarten van Lieshout is partner bij Thirty-X. Hij heeft bij een Nederlandse ideeën-fabriek in een vroeg stadium visueel denken toegepast en maakt zijn ideeën graag tastbaar. Hij brengt altijd nieuwe perspectieven en stimuleert anderen om mee te doen.

Andere boeken door Maarten van Lieshout

Over Erik van der Pluijm

Erik van der Pluijm is oprichter en creative director bij Thirty-X. Hij denkt visueel en maakt complexe vraagstukken graag simpel. Zijn achtergrond ligt op het gebied van artificial intelligence, computer games en in de startup scene.

Andere boeken door Erik van der Pluijm

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Design a Better Business