Lean Six Sigma for Service
How to use lean speed and six sigma quality to improve services and transactions
Gebonden Engels 2003 9780071418218Samenvatting
'Lean Six Sigma for Services' speelt in op de behoefte aan een servicegerichte aanpak en legt uit hoe allerlei soorten bedrijven Lean Six Sigma instrumenten kunnen gebruiken in het dienstverleningsproces. Het boek bevat vele casestudies over enorme serviceverbeteringen, bijvoorbeeld bij organisaties zoals Lockheed Martin en Stanford University Hospital.
Dit boek verschaft leidinggevenden de kennis die zij nodig hebben om:
- De kosten te verminderen van 30 tot 60 procent
- De dienstverlening te verbeteren met 50 procent
- De capaciteit uit te breiden met 20 procent zonder uitbreiding van personeel
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan