Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Lean Six Sigma for Service

How to use lean speed and six sigma quality to improve services and transactions

Gebonden Engels 2003 9780071418218
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'Lean Six Sigma for Services' speelt in op de behoefte aan een servicegerichte aanpak en legt uit hoe allerlei soorten bedrijven Lean Six Sigma instrumenten kunnen gebruiken in het dienstverleningsproces. Het boek bevat vele casestudies over enorme serviceverbeteringen, bijvoorbeeld bij organisaties zoals Lockheed Martin en Stanford University Hospital.

Dit boek verschaft leidinggevenden de kennis die zij nodig hebben om:

- De kosten te verminderen van 30 tot 60 procent
- De dienstverlening te verbeteren met 50 procent
- De capaciteit uit te breiden met 20 procent zonder uitbreiding van personeel

Specificaties

ISBN13:9780071418218
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:386
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:0
Verschijningsdatum:31-3-2010
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Lezersrecensies

3.7 van de 5
3 stemmen
0
2
1
0
0

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Lean Six Sigma for Service