Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									13 resultaten
								
								Trefwoord: User-generated-content
				paperbackNederlands334 blz.9789043039925
				1e druk
				3-2-2023
										
			
						Consumenten van nu bepalen zelf welke content zij wanneer tot zich nemen en bij welke communities zij zich aansluiten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands204 blz.9789089538109
				1e druk
				28-4-2016
						
						Media doen er nog altijd toe. Bij plotselinge gebeurtenissen, bij een aanslag of crash. Of bij nieuws dat iedereen aangaat, zoals publicaties over sjoemelsoftware in de autobranche.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands207 blz.9789464015157
				1e druk
				7-9-2021
						
						Een organisatie futureproof maken is hoe langer hoe complexer en urgenter. Bedrijfsvoering is geen kwestie meer van uitdagingen die op je pad komen het hoofd te bieden (hallo, coronacrisis!					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands472 blz.9789024443437
				6e druk
				4-3-2022
						
						Digitalisering heeft het medialandschap zo drastisch en razendsnel veranderd dat we kunnen spreken van een ware media-explosie.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels175 blz.9780470631065
				1e druk
				
						
						Of u nu in een traditionele of een virtuele klas werkt, sociale media verbreden uw bereik en de impact van uw opleiding. In 'Social Media for Trainers' geeft Jane Bozarth een overzicht van deze populaire tools, zoals blogs, wiki's, Twitter, Facebook, YouTube, SlideShare, Flickr en anderen.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands238 blz.9789461263483
				1e druk
				22-5-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands344 blz.9789043035743
				1e druk
				2-5-2018
						
						Contentmarketing en community management is het eerste, complete studieboek waarin alle processen van contentmarketing en community management in een cyclus worden doorlopen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands396 blz.9789462907164
				1e druk
				12-12-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
De moderne samenleving wordt gekenmerkt door een toenemende complexiteit, onder meer in maatschappelijke verhoudingen.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands278 blz.9789401472357
				1e druk
				
						
						andere uitgaves beschikbaar
In enkele jaren tijd heeft content marketing zijn imago van shiny new thing afgeworpen en is het one of the gang geworden. Het zijn uitzonderingen die deze techniek niet inzetten.					 Meer
							
			
								26% KORTING
			
				paperbackNederlands53 blz.9789083237206
				1e druk
				27-6-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
De complete handleiding om een succes te maken van jouw pagina op Instagram.
Sociale media is tegenwoordig niet meer weg te denken.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands496 blz.9789089657282
				3e druk
				3-5-2024
										
			
						Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands270 blz.9789083096858
				1e druk
				28-5-2021
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Vandaag de dag is Instagram een krachtig onderdeel van de digitale marketingmix binnen elk bedrijf of organisatie. Het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks mediagebruik.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands192 blz.9789401416696
				1e druk
				1-11-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
Vertel een verhaal met je merk! Storytelling voor bedrijven en marketingmensen. Want verhalen maken merken.					 Meer