Filteren
Trefwoord
45 resultaten
paperbackNederlands118 blz.9789024417346
1e druk
8-5-2012
Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789024438006
3e druk
3-3-2021
Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities. Meer
paperbackEngels117 blz.9780984184347
1e druk
17-5-2013
Door het volgen van een intuïtieve, stap-voor-stap aanpak daalt de doorlooptijd van de werkzaamheden drastisch met als eindresultaat een bedrijf dat haar kantoor gebruikt als hefboom voor groei. Meer
21% KORTING
e-bookNederlands9789051798616
1e druk
23-2-2015
Deze uitgave heeft als doel eHealth en ICT-systemen in de zorg in verband te brengen met de belangrijke kwaliteitsdoelstellingen zoals doelmatigheid en transparantie. Meer
paperbackNederlands190 blz.9789059319493
1e druk
26-6-2015
'L² Zorg' is bedoeld voor elke leidinggevende en manager in de zorg die verantwoordelijkheid wil nemen voor een duurzame en effectieve toepassing van de principes van lean. Meer
paperbackNederlands314 blz.9789401800150
1e druk
18-12-2014
Lean IT richt zich op het maximaliseren van waarde voor de klant door het minimaliseren van verspilling, dat wil zeggen: werk dat geen waarde toevoegt. Meer
39% KORTING
paperbackNederlands167 blz.9789045358192
2e druk
30-3-2022
Concurrentiedruk zorgt ervoor dat iedereen veeleisende klanten tevreden wil stellen en daarbij minder tijd, energie, ruimte, materiaal en geld wil gebruiken. Meer
gebondenEngels330 blz.9780071392310
1e druk
'The Toyota Way' laat Toyota's unieke benadering van 'Lean management' zien. Er zijn 14 principes die Toyota's door kwaliteit en efficiëntie geobsedeerde cultuur bepalen. Meer
29,99
Dit product is uitverkocht
paperbackEngels288 blz.9780071448932
1e druk
1-10-2005
Helps learn how to develop a long-term philosophy of cost reduction, build a culture that stops to fix problems quickly, and develop leaders that live your system. Meer
gebondenEngels397 blz.9780743249270
1e druk
1-6-2003
'Lean Thinking' demonstreert duidelijk dat simpele ideeën nieuw leven kunnen brengen in ieder bedrijf in iedere sector in ieder land. Meer
paperbackEngels352 blz.9780956830708
1-10-2011
This book integrates the three most powerful emerging concepts in service operations over the last decade: Lean Thinking, Design Thinking, and Systems Thinking. Meer
paperbackEngels475 blz.9781439817162
2e druk
26-8-2011
Veel organisaties worstelen ermee dat de geweldige operationele verbeteringen zich niet vertalen in financiële verbeteringen. Meer
gebondenEngels448 blz.9781260468519
2e druk
6-1-2021
With The Toyota Way, you have an inspiration and a model of how to set a direction, continuously improve and learn at all levels, continually "flow" value to satisfy customers, improve your leadership, and get quality right the first time. Meer
paperbackEngels258 blz.9781439868430
2e druk
26-7-2012
This second edition takes a step-by-step approach to implementing Lean in complex environments and describes which Lean techniques to use when faced with difficult situations-including high product mix, scheduling problems, shared resources, and unstable customer demand. Meer
paperbackEngels336 blz.9780670921607
1e druk
14-11-2024
In deze uitgave leest u alles over de principes en technieken van de Lean Startup. De methode is ontworpen om u te leren hoe u een startup opbouwt. Meer
paperbackEngels194 blz.9781439820315
9-2-2011
'Lean Office and Service Simplified: The Definitive How-To Guide' goes beyond the basic tools to detail the key concepts of Lean as they apply to office and service environments. Meer
ingenaaidEngels366 blz.9781118117569
2e druk
Deze no-nonsense gids laat u zien hoe de bewezen technieken en filosofie van Lean het beste kan worden ingezet. Meer
gebondenEngels346 blz.9781420088625
1e druk
1-3-2010
While Lean practices have been successfully implemented into the process industry with excellent results for over 20 years (including the author’s own award winning example at Exxon Chemical), that industry has been especially slow in adopting Lean. Meer
gebondenEngels152 blz.9789048623440
1e druk
15-4-2021
'Lean Pricing' is a practical toolkit that will positively influence your pricing strategy, revealing insights in the different pricing methods and tactics used by successful companies. Meer
gebondenNederlands172 blz.9789078210078
3e druk
Uw machinepark kan wel eens dubbel zo groot zijn als u denkt. Naast elke machine staat namelijk vaak nog een zelfde 'verborgen' machine. De kunst is om deze verborgen capaciteit zichtbaar te maken en te gebruiken. Meer