Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									9 resultaten
								
								Trefwoord: Keuzegedrag
				e-bookNederlands184 blz.9789492221421
				1e druk
				7-6-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
In Mindhacking combineert de auteur zijn ruime praktijkervaring met beïnvloeding met de aanwezige wetenschappelijke kennis over beïnvloeding en neuropsychologie.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands176 blz.9789461263728
				1e druk
				13-11-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
De auteurs onderzochten de energiehuishouding van honderden organisaties en duizenden medewerkers en ontdekten de factoren die van invloed zijn op het werkplezier en de resultaten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands125 blz.9789462127456
				1e druk
				30-11-2022
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit onderzoek laat zien dat het afwikkelen zonder belangenbehartiger voor benadeelden zowel voor- als nadelen kan hebben, afhankelijk van de aard van letsel en schade, en de eigen situatie en voorkeuren.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands180 blz.9789044639339
				1e druk
				24-9-2019
						
						We zien het allemaal om ons heen: in onze wereld van overvloed worden we overdonderd door de hoeveelheid keuzes die we voortdurend en op elk niveau moeten maken.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands380 blz.9789400112452
				1e druk
				21-4-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit onderzoek wordt de vraag beantwoord hoe nudging kan bijdragen aan de bescherming van zwakkere partijen in het Nederlandse contractenrecht.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands112 blz.9789400112094
				1e druk
				30-11-2022
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit onderzoek laat zien dat het afwikkelen zonder belangenbehartiger voor benadeelden zowel voor- als nadelen kan hebben, afhankelijk van de aard van letsel en schade, en de eigen situatie en voorkeuren.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands192 blz.9789035136557
				1e druk
				12-1-2016
						
						Ervaar hoe u een ander kunt laten kiezen wat u het beste uitkomt, hoe u lichamelijke en psychische pijn op een onverwachte manier kunt verzachten en hoe u aardiger of aantrekkelijker gevonden wordt.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels244 blz.9780273719953
				1e druk
				1-12-2009
						
						Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands176 blz.9789089655332
				1e druk
				23-10-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen.					 Meer