Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackEngels244 blz.9789020922899
1e druk
In this book, the latest insights into technology ecosystems and business modelling form the basis for a discussion on a company's strategic positioning. Meer
35,99
Dit product is uitverkocht
paperbackEngels180 blz.9783110641295
1e druk
12-10-2020
The Radical Innovation Playbook is a practical guide that helps innovators and entrepreneurs to harness new, extreme ideas despite complex business barriers along the way. Meer
gebondenEngels430 blz.9783319563329
1e druk
12-7-2017
This book focuses on workplace innovation, which is a key element in ensuring that organizations and the people within them can adapt to and engage in healthy, sustainable change. Meer
paperbackEngels204 blz.9783658088262
1e druk
20-2-2015
This present study provides a practical process model that shall serve telecommunication companies as a guideline while conducting strategic cross-industry innovation projects. Meer
gebondenEngels244 blz.9783319742946
1e druk
10-4-2018
This unique book reveals how Collaborative Innovation Networks (COINs) can be used to achieve resilience to change and external shocks. Meer
gebondenEngels310 blz.9780470027516
1e druk
In 'The Brand Innovation Manifesto' herdefinieert John Grant de aard van merken, door te laten zien waarom de oude modellen niet werken. Het concept 'brand molecule' wordt in dit boek gepresenteerd. Meer
paperbackEngels276 blz.9781118504246
1e druk
19-4-2013
This book explores these insights to diagnose patterns of innovation within industries, to identify innovation opportunities, and to evaluate how firms are performing against competitors. Meer
gebondenEngels275 blz.9781118249741
1e druk
30-4-2012
Innovatie is zeer belangrijk voor bedrijven wereldwijd. Maar hoe stuurt u innovatie en groei wanneer het internationale landschap onvoorspelbaar en divers wordt? Meer
paperbackEngels432 blz.9780008334840
1e druk
17-9-2024
'Ridley is spot-on when it comes to the vital ingredients for success' Sir James Dyson Building on his bestseller The Rational Optimist, Matt Ridley chronicles the history of innovation, and how we need to change our thinking on the subject. Meer
paperbackEngels304 blz.9780367693862
1e druk
9-1-2023
The most important theme of the discourse on sustainable development and sustainability challenges concerns the relationship between innovation and sustainability. Meer
gebondenEngels288 blz.9780192848291
1e druk
5-9-2023
Rethinking Democratic Innovation takes a fresh look at diverging visions of improving democratic governance and asks whether these existing tensions could be made productive. Meer
gebondenEngels242 blz.9780470905746
1e druk
De vader van open innovatie is terug, en dit boek is nog belangrijker dan zijn eerste bestseller. Chesbrough laat zien hoe u open innovatie combineert met servicegerichtheid. Meer
72% KORTING
gebondenEngels292 blz.9780367701406
1e druk
30-6-2021
In 2019, ISO Technical Committee 279 released a new international standard on innovation management system called ISO 56002:2019. Meer
paperbackEngels250 blz.9780273719120
1e druk
Innovatie is 'in'. In dit boek 'The Truth About Innovation' worden een aantal waarheden gepresenteerd en u ontdekt hoe u de kracht van innovatie kunt gebruiken om creativiteit, samenwerking en winst te verhogen. Meer
gebondenEngels272 blz.9780230343436
1e druk
21-11-2011
Deze uitgave presenteert een baanbrekend nieuw model voor een succesvolle verbetering van uw marketing, geschreven door twee toonaangevende experts in marketing en innovatie. Meer
paperbackEngels312 blz.9780300230475
1e druk
3-10-2017
At a time of low growth, high unemployment, and increasing income inequality, innovation-led growth is more necessary than ever. Meer
paperbackEngels208 blz.9780262720472
1e druk
17-3-2006
Gebruikers, geholpen door verbeteringen aan computer- en communicatietechnologie, kunnen meer en meer zelf nieuwe producten en diensten ontwikkelen. Meer