OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2794113

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    15 resultaten
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    26 juni 2024
    Désirée Wassing-Boerema
    3-4 minuten leestijd
    ‘Morele ambitie’ is een wake up call om je bewust te maken dat óók jij het verschil kunt maken om de wereld een beetje mooier te maken. Dit doet Rugter Bregman aan de hand van verhalen uit de geschiedenis, modellen, concrete feiten, grafieken en eigen inzichten rondom dit thema.
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    19 maart 2024
    Désirée Wassing-Boerema
    2-3 minuten leestijd
    Het boek ‘Hoe vind ik mijn flow?’ helpt je om van binnenuit stappen te zetten en te ontdekken wat flow is én hoe jij dat meer kunt ervaren in jouw leven. Met behulp van simpele praktische oefeningen, anekdotes, visuals en inspirerende video’s krijg je inzichten die je helpen om vanuit flow te leven en werken. 
    recensie
    Ondernemen
    9 maart 2020
    Désirée Wassing-Boerema
    3-4 minuten leestijd
    Impact - Zet vanuit je purpose case de wereld naar je hart van Matthijs Bobeldijk is een vernieuwend, praktisch en inspirerend boek dat je aanzet tot denken én direct op weg helpt om in impact-actie te komen.
    recensie
    Communicatie en media
    28 januari 2020
    Désirée Wassing-Boerema
    2-3 minuten leestijd
    Doe eens gek geeft je ideeën en oefeningen om jezelf uit de dagelijkse sleur te trekken. Door de oefeningen te doen krijg je inzichten en inspiratie om de dingen anders te doen dan je ze nu doet, wat je vervolgens veel kan brengen.
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    2 juli 2019
    Désirée Wassing-Boerema
    2-3 minuten leestijd
    Het boek Focus Aan/Uit geeft je inzicht in hoe je brein werkt en waardoor het komt dat je soms je focus kwijtraakt. Nog belangrijker: er staan veel tips en tricks in om ervoor te zorgen hoe jij gebrek aan focus kan voorkomen én terug kan krijgen.
    recensie
    Internet en social media
    30 april 2019
    Désirée Wassing-Boerema
    2-3 minuten leestijd
    In LinkedIn Sales Navigator word van je van A tot Z meegenomen hoe je de gelijknamige online tool in kan zetten om in contact te komen met jouw potentiële klant, daarmee relaties op kan bouwen om er vervolgens klanten uit te halen.
    recensie
    Marketing
    5 mei 2017
    Désirée Wassing-Boerema
    2-3 minuten leestijd
    De inzet van online media is anno 2017 niet meer weg te denken. Denk aan het hebben van een website en actief zijn op sociale media. Denk goed na over welke online media je in wil zetten en hoe je dit in gaat zetten. Een goede voorbereiding is het halve werk.
    recensie
    Reclame en verkoop
    13 april 2017
    Désirée Wassing-Boerema
    recensie
    Marketing
    13 april 2017
    Désirée Wassing-Boerema
    3-4 minuten leestijd
    Als zzp-er of kleine ondernemer moet je een duizendpoot zijn. Je bent boekhouder, communicatiemedewerker, marketeer én salesmanager in één. De vraag wie je klant precies is en welke behoefte hij of zij heeft, speelt hierbij een belangrijke rol.
    recensie
    Marketing
    13 april 2017
    Désirée Wassing-Boerema
    3-5 minuten leestijd
    Als zzp-er of kleine ondernemer moet je een duizendpoot zijn. Je bent boekhouder, communicatiemedewerker, marketeer én salesmanager in één. De vraag wie je klant precies is en welke behoefte hij of zij heeft, speelt hierbij een belangrijke rol.
    recensie
    Algemeen management
    12 december 2016
    Désirée Wassing-Boerema
    2-3 minuten leestijd
    Geld verdienen met datgene wat je het liefste doet. Dat klinkt te mooi om waar te zijn. Leuke is dat het ook nog écht kan! In het boek 50 Verdienmodellen van Jeanet Bathoorn en Petra Iuliano wordt beschreven hoe je een bedrijf op kunt zetten dat helemaal bij jou past én je krijgt handvatten om te bepalen welk verdienmodel je daaraan kan koppelen.
    recensie
    Advisering
    5 december 2016
    Désirée Wassing-Boerema
    2-3 minuten leestijd
    Als je voor jezelf gaat starten denk je na over hoe je bedrijf zou moeten heten, welke diensten je aan zou willen bieden en wat voor kosten je daarvoor moet rekenen. Je denkt al gauw aan een uurtarief en gaat Googlen om te kijken wat je vakgenoten vragen.
    recensie
    Communicatie en media
    11 oktober 2016
    Désirée Wassing-Boerema
    2-3 minuten leestijd
    Netwerken, we ontkomen er niet aan. Hoewel veel mensen denken dat dit alleen belangrijk is voor ondernemers, is het zeker ook heel waardevol voor iedereen die in loondienst of werkzoekend is. Netwerken is voor iedereen belangrijk.
    recensie
    Internet en social media
    26 augustus 2016
    Désirée Wassing-Boerema
    2-3 minuten leestijd
    In Maak ze gek! van Aartjan van Erkel wordt in ‘gewone mensentaal’ uitgelegd hoe je je kunt onderscheiden van de massa, je de hartslag van je (potentiële) klant op hol kunt brengen om uiteindelijk goede zaken te kunnen doen.
    recensie
    Marketing
    3 augustus 2016
    Désirée Wassing-Boerema
    3-4 minuten leestijd
    We zijn tegenwoordig allemaal online. Ook vanuit zakelijk oogpunt snappen de meeste mensen dat online media, zoals een website en sociale media, tegenwoordig onmisbaar zijn. De meeste bedrijven zijn dan ook online te vinden.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden