OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2191843
    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    3 resultaten
    recensie
    Marketing
    23 juni 2009
    Marcel Hindriks
    Voor lectuur over klantgerichtheid moet je normaal gesproken wel even gaan zitten om de inhoud goed tot je door te laten dringen. Om nog maar niet te spreken over het toepassen ervan in de praktijk. Jos Burgers heeft het aangedurfd om het eens op een heel andere manier te benaderen: in de vorm van een luchtig geschreven roman. 'Hondenbrokken' heb ik in twee treinritten van elk drie kwartier uitgelezen, maar de inhoud ervan heeft in de weken er na nog regelmatig door mijn hoofd gespookt. De belangrijkste vraag die daarbij telkens terugkwam: is het nu echt zo simpel om klantgericht te zijn?
    recensie
    Marketing
    8 april 2009
    Marcel Hindriks
    3-4 minuten leestijd
    'Merk denken' of 'branding' is tegenwoordig niet meer weg te denken uit de marketingactiviteiten van een organisatie. Een uitspraak als 'Een sterk merk, merk je!' geeft aan dat een merk meer is dan alleen maar een product- of bedrijfsnaam. In 'Merkenziekte' neemt Lucas Conley u mee op een ontdekkingsreis langs verschillende filosofieën die ten grondslag liggen aan diverse succesvolle en minder succesvolle merken. Een ontdekkingsreis die boeit door de talrijke voorbeelden die de schrijver aanhaalt om duidelijk te maken wat hij u wil vertellen. Hij ziet dit zelf als een onthulling van de schrikbarende omvang en de besmettelijkheid van de merkenziekte.
    recensie
    Marketing
    30 januari 2009
    Marcel Hindriks
    2-3 minuten leestijd
    Als marketeer is de huidige recessie een goed moment om te laten zien wat marketing voor een bedrijf kan betekenen. In het compacte boekje 'De 13 gouden wetten van recessiemarketing' helpen Roland en Rogier van Kralingen u op weg. Kort en bondig nemen zij u in dertien hoofdstukken mee op uw zoektocht naar mogelijkheden om uw bedrijf te laten profiteren van kansen die de huidige marktontwikkeling u biedt. Verwacht geen pasklare antwoorden, maar wordt geconfronteerd met de wetten van de eenvoud.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden