Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Workplace Curiosity Manifesto

How Curiosity Helps Individuals and Organizations Thrive in Transformational Times

Paperback Engels 2022 9798885041416
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen

Samenvatting

Did you know 24 percent of employees report feeling curious in their jobs on a regular basis?

The Workplace Curiosity Manifesto: How Curiosity Helps Individuals and Organizations Thrive in Transformational Times combines real stories and case studies of corporate executives, academics, and entrepreneurs to reveal opportunities and challenges for success. Intentional curiosity is needed especially in times of change. This book speaks to those who are looking for ideas to accelerate in life and work and embrace the concept of curiosity as a positive force in the digital age.

You’ll learn:
- How to get better at intentional curiosity
- How to overcome forces that limit productive curiosity
- How companies can support the people in their care—leaders and employees—to embed curiosity in their culture, processes, and practices
- Best practices of professionals and companies leading the way

Stefaan van Hooydonk believes curious professionals need curious workplaces to thrive. The Workplace Curiosity Manifesto will help you to discover how professionals can grow and maximize their own curiosity and what organizations can do to encourage curious behavior.

Specificaties

ISBN13:9798885041416
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:348
Druk:1
Verschijningsdatum:27-5-2022
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Stefaan Van Hooydonk

Stefaan van Hooydonk is de oprichter van het Global Curiosity Institute en auteur van Pleidooi voor nieuwsgierigheid op het werk. Hij werkte als Chief Learning Officer in diverse Fortune-200 bedrijven in België, Frankrijk, Hong Kong, China, Finland, Nederland, India, Saoedi-Arabië en het Verenigd Koninkrijk. Zijn laatste rol was die van Chief Learning Officer voor Cognizant, waar hij verantwoordelijk was voor het leren en ontwikkelen van meer dan 300.000 medewerkers over de hele wereld. Stefaan gelooft dat nieuwsgierige mensen nieuwsgierige omgevingen nodig hebben om te gedijen en dat vooral in tijden van onrust medewerkers én organisaties opzettelijke nieuwsgierigheid moeten omarmen. Met behulp van een aantal door hem ontworpen instrumenten creëert hij inzichten in wat mensen en organisaties drijft en wat ze in staat stelt (of verhindert) om nieuwsgierig te zijn. Hij adviseert internationale organisaties en leiderschapsteams over hoe ze hun nieuwsgierigheid kunnen versterken en spreekt regelmatig over de hele wereld over de kracht van nieuwsgierigheid voor professionals, leiders, teams en organisaties.

Andere boeken door Stefaan Van Hooydonk

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Workplace Curiosity Manifesto