In deze nieuwe online training laat Daniëlle de Jonge zien hoe je acquisitie en relatiebeheer op een moderne manier organiseert, zodat je vruchtbare zakenrelaties bouwt die jarenlang blijven bestaan. Je leert technieken die zowel impact hebben op de verwachtingen van klanten als op je eigen commerciële doelen.
De training zit vol met praktische tips en aansprekende voorbeelden. Door de opdrachten en oefeningen ga je klantgerichter zakendoen en geef je commercie op een nieuwe manier vorm. Het resultaat is dat je onweerstaanbaar aantrekkelijk wordt voor je klanten.
Wederzijds voordeel
Wie succesvol zakendoet, weet zich te onderscheiden. Altijd en overal. Klanten verwachten tegenwoordig niet anders. Dat onderscheid zit hem in échte aandacht, maar ook in meerwaarde. Als een of beide niet op orde zijn,kiezen klanten voor een ander.
Voor wie?
Deze online training richt zich op professionals, ondernemers, verkopers, salesteams en anderen met commerciële verantwoordelijkheid voor het vinden en behouden van klanten.
Voor waar?
Je bent 100% flexibel: je traint in je eigen tempo en in de omgeving en op het device van jouw keuze.
Het is tijd om te stoppen met verkopen op de manier zoals we jarenlang deden. Leg de focus op klantgerichtheid en wederzijds voordeel: goed doordacht en aansprekend. Zo smeed je een hechte band en maak je van klanten fans en ambassadeurs!
Eigentijds acquireren en relaties beheren vraagt om nieuwe commerciële vaardigheden en technieken. Wie op de juiste manier leert denken en kijken, ziet talrijke kansen om relaties te bouwen waar alle betrokkenen voordeel van hebben. En dat is waar deze training je bij helpt.
Uw docent
Daniëlle de Jonge
Over deze online training
In deze online training laat Daniëlle de Jonge zien hoe je acquisitie en relatiebeheer op een moderne manier organiseert, zodat je vruchtbare zakenrelaties bouwt die jarenlang blijven bestaan. Je leert technieken die zowel impact hebben op de verwachtingen van klanten als op je eigen commerciële doelen.
De training zit vol met praktische tips en aansprekende voorbeelden. Door de opdrachten en oefeningen ga je klantgerichter zakendoen en geef je commercie op een nieuwe manier vorm. Het resultaat is dat je onweerstaanbaar aantrekkelijk wordt voor je klanten.
Studieduur: 4-6 uur
Boekenpakket bij deze online training
Daniëlle de Jonge
Human2Human: de nieuwe klantrelatie, geactualiseerde editie
24,99
Programma
Programma
In de training ga je aan de slag met 9 modules die je helpen om acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid eigentijds in te steken. Doorloop ze stuk voor stuk, kies wat voor jou op het moment relevant is en pas de praktische tips direct toe in de praktijk.
De modules:
Onderscheidende klantrelaties
Jouw onweerstaanbare verhaal
Opvallend zichtbaar zijn
Doeltreffend netwerken
Ambassadeurs om te koesteren
Actief netvliesmanagement
Jouw communicatiekracht
Échte aandacht als levensstijl
Een concreet actieplan
Deze online training is in feite een e-doing: je leert over de mogelijkheden, oefent online en gaat met diverse opdrachten ook daadwerkelijk aan de slag in de praktijk. Dat vinden we belangrijk. Want juist door écht te doen ga je snel resultaten zien. Dat is fijn voor jou én voor jouw klanten!
Docenten
Daniëlle de Jonge
Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden. Voor BNR is zij host van Dé Klantenpodcast.
Na een studie Bedrijfseconomie is Daniëlle het commerciële vak ingestapt. In 2007 startte zij een eigen onderneming en is sindsdien actief als:
- Spreker op evenementen, teamdagen en andere bijeenkomsten.
- Trainer voor het geven van – reguliere of blended learning – workshops over klantgerichtheid, acquisitie, verkoopgesprekken, netwerken en relatiebeheer. Met Managementboek ontwikkelde zij de online training 'KLantgericht verkopen'.
- Auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015) en ‘Extreem klantgericht’ (2019).
Nevenfuncties en vrijwilligerswerk
Als jurylid was zij in 2017 betrokken bij de verkiezing ‘Managementboek van het Jaar’, voor diezelfde prijs in 2018 was ze juryvoorzitter. Voor managementboek.nl recenseert ze sinds 2008 boeken over commercie, marketing, management en duurzaamheid.
Omdat zij zich daarnaast graag belangeloos inzet voor anderen is vrijwilligerswerk een vast onderdeel in haar werkweken. Sinds enkele jaren is ze voorzitter van DierenDonatie, hét crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.
Praktische informatie
Programma
In de training ga je aan de slag met 9 modules die je helpen om acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid eigentijds in te steken. Doorloop ze stuk voor stuk, kies wat voor jou op het moment relevant is en pas de praktische tips direct toe in de praktijk.
De modules:
Onderscheidende klantrelaties
Jouw onweerstaanbare verhaal
Opvallend zichtbaar zijn
Doeltreffend netwerken
Ambassadeurs om te koesteren
Actief netvliesmanagement
Jouw communicatiekracht
Échte aandacht als levensstijl
Een concreet actieplan
Deze online training is in feite een e-doing: je leert over de mogelijkheden, oefent online en gaat met diverse opdrachten ook daadwerkelijk aan de slag in de praktijk. Dat vinden we belangrijk. Want juist door écht te doen ga je snel resultaten zien. Dat is fijn voor jou én voor jouw klanten!
Voorwaarden
Inschrijven en direct starten De kosten voor de online training ‘Klantgericht verkopen’ bedragen 149,50 (excl. 21% btw). Na aanmelding kunt u direct starten. U heeft 1 jaar toegang tot de online training. Iedere deelnemer ontvangt gratis het boek 'Human2Human' (t.w.v. €19,95).
U kunt de training volgen op uw smartphone, tablet of PC/laptop.
Meer deelnemers per organisatie? 'Klantgericht verkopen' wordt door organisaties vaak ingezet om op een voordelige én efficiëntere manier grotere groepen werknemers te trainen. Uiteraard gelden interessante kortingen bij afname van meerdere licenties.
Daniëlle de Jonge kan op verzoek een inleidende workshop verzorgen. Deelnemers kunnen de online training dan nog gemotiveerder starten met een beter resultaat tot gevolg.
Voor vragen hierover kunt contact met ons opnemen: Managementboek Academy. Tel 010-4731397.
Het is een open deur, maar samenwerken wordt steeds belangrijker en gevarieerder. Psychologische kennis is een absolute must voor managers. Wetenschappelijk getoetst, toegankelijk gebracht door absolute toppsychologen. Meer