
Lees verder
Edwin Best werkte in sales, marketing en CRM bij een aantal internationaal opererende bedrijven.
Meer over Edwin BestAls je klantgericht wilt ondernemen, sta je voor twee uitdagingen. Je moet de techniek op orde hebben en je moet de juiste cultuur in de organisatie weten te krijgen. In de praktijk is de techniek - het CRM-systeem vaak leidend in plaats van ondersteunend. Terwijl de customer experience net zo goed wordt bepaald door de houding van management en medewerkers.
In 'Succesvol klantgericht ondernemen' schetst Edwin Best de stappen die leiden naar een succesvolle combinatie van techniek en klantbelevening. Hij helpt je om het benodigde leiderschap vorm te geven en aandacht te houden voor de medewerker.
Klantgericht ondernemen is maatwerk. Dat geldt niet alleen voor de benadering van de klant, maar ook voor de interne processen die het mogelijk maken. Met dit boek bepaal je zelf je strategie en stel je je eigen mix van maatregelen samen.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books