Lees verder
Roy Klaassen is Managing Partner bij Kirkman Company. Roy begeleidt grote transformatieprojecten onder andere op het gebied van Customer Excellence.
Meer over de auteursZet je klant centraal!
Bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie
Gebonden Nederlands 2017 9789463011006Samenvatting
Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal?
Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en oneindig veel technologische ontwikkelingen. Organisaties zijn zoekende en stellen zich de vraag hoe om te gaan met deze ontwikkelingen en hoe stappen te zetten om in alle facetten van de organisatie commercieel gedachtegoed terug te laten komen. Daar ligt de sleutel om goed aan de klantwensen te voldoen.
In het boek 'Zet je klant centraal! Bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie' lees je hoe je deze transformatie maakt vanuit een integrale aanpak. Ook delen 25 commercieel directeuren hun visie en lessen in het boek. Aan het woord komen directeuren van onder meer Achmea, Yacht, ASR, Transavia, Boskalis en Salesforce. Wees bereid je kwetsbaar op te stellen en open te staan voor nieuw gedachtegoed rondom commercie. Aan welke knop ga jij draaien om met de hele organisatie te bouwen aan commercieel succes.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Roy Klaassen
Over Karolien van der Ouderaa
Over Evelien van Damme
Inhoudsopgave
Inleiding
1. Trends en ontwikkelingen
2. De commerciële strategie richten op partnerships
3. Producten en diensten vanuit een hoger doel
4. De organisatie inrichten met de klant centraal
5. De klantbelofte waarmaken is mensenwerk
6. Omgeving betrekken bij jouw klantbeleving
Profielen van de geïnterviewde commercieel directeuren
Glossary
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan