Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Werken met nieuwe stijl

Gebonden Nederlands 2010 1e druk 9789044964356
Direct te downloaden

Samenvatting

De werkmodellen die vandaag de dag gebruikt worden stammen nog uit het industriële tijdperk, waar gewerkte tijd het belangrijkste meetinstrument was voor de geleverde arbeid, en gezamenlijke aanwezigheid onmisbaar werd geacht voor een optimaal productieproces. 'Werken met nieuwe stijl' is het anders organiseren van werk, zodanig dat het beter aansluit bij de informatie- en creativiteitgedreven beroepen.

Dit boek is bedoeld voor HR-managers, algemeen managers, ondernemers en directeuren die hun organisatie anders willen inrichten. Kortom: iedereen die bezig is met personeel en het optimaler benutten van arbeidspotentieel.

Specificaties

ISBN13:9789044964356
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:192
Uitgever:AW Bruna
Druk:1
Verschijningsdatum:1-4-2010
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (1)

recensie
Bas van de Haterd: ‘We staan aan de vooravond van een nieuwe arbeidsrevolutie’
Erik de Vries | 3 februari 2010
Zelfstandig consultant Bas van de Haterd beschouwt zichzelf als een professioneel bemoeial met een passie voor marketing en branding. Zijn specialisatie als online marketeer ligt op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie en recruitment. Bij vrijwel alle bedrijven waar hij over de vloer komt, verbaast hij zich over het ouderwetse werkmodel dat hij er aantreft. Slecht voor de productiviteit. In zijn boek Werken met nieuwe stijl dat 13 april verschijnt, laat hij zien waarom en hoe het anders moet.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Bas van de Haterd

Bas van de Haterd is een freelance professional bemoeial. Hij helpt bedrijven met het oplossen van personeelsproblemen. Hij is een internationeel spreker en adviseur als het gaat om de invloed die technologie heeft op werk en de manier waarop je technologie kan gebruiken om slimmer te werven.  Hij heeft lezingen gegeven over de hele wereld, van Melbourne en Syndey tot Bogota. Van Dubai tot Jaipur, India en dichter bij huis in Londen, Parijs, Berlijn en natuurlijk op alle plekken in Nederland.  Hij heeft grote organisaties zoals NS, PostNL, Randstad, Ministerie van Buitenlandse zaken, Universiteit van Twente en Gemeente Den Bosch geadviseerd over hun wervingsstrategie. Ook organiseert hij jaarlijks een event genaamd Digitaal-Werven.

Andere boeken door Bas van de Haterd

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Werken met nieuwe stijl