Robert S. Kaplan bekleedt de Arthur Lowes Dickinson-leerstoel voor Accounting aan de Harvard Business School.
Meer over Robert S. KaplanWhat You're Really Meant to Do
A Road Map for Reaching Your Unique Potential
Gebonden Engels 9781422189900Samenvatting
Hoe maakt u uw eigen definitie succes- en bereikt u uw unieke potentieel? Het bouwen van een vervullend leven en carrière kan een enorme uitdaging zijn. Het vergt moed en hard werken. Te vaak laten we de mensen om ons heen bepalen wat de weg tot 'succes' is. Maar uiteindelijk worden overgelaten voelen ontevreden.
Ieder van ons is uniek en brengt onderscheidende vaardigheden en kwaliteiten voor elke situatie. Waarom is het zo dat de meesten van ons niet aan voldoende tijd te besteden aan het leren om onszelf te begrijpen en creëren onze eigen definitie van succes? Is er een routekaart die u zal toelaten om conventionele wijsheid te trotseren, groepsdruk te weerstaan en een pad vinden dat uw unieke vaardigheden en passies past?
Harvard Business School Robert Steven Kaplan, leiderschapexpert, adviseert regelmatig leidinggevenden en studenten hoe ze deze vragen kunnen aanpakken. In dit boek deelt Kaplan een specifieke en uitvoerbare aanpak voor het bepalen van uw eigen succes en het bereiken van uw potentieel. Op basis van zijn jarenlange ervaring stelt Kaplan een geïntegreerd plan voor het identificeren en bereiken van uw doelen. Hij schetst concrete stappen en geeft oefeningen.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Reaching Your Unique Potential
1 What You're Really Meant to Do
Getting Started
2 Assessing Your Strengths and Weaknesses
Own the Process of Developing Your
Capabilities
3 Finding Your Passions
Dream the Dream
4 Understanding Yourself
The Power of Narrative
5 Making the Most-of Your Opportunities
Performance and Career Management
6 Good Versus Great
Character and Leadership
7 The Importance of Relationships
You Can't Do This Alone
8 The Road Map
Bringing It All Together
Notes
Index
Acknowledgments
About the Author
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan