Gratis boekenweekgeschenk bij een bestelling boven de €15,- (geldt alleen voor Nederlandstalige boeken)
,

Buy*In

*Saving Your Good Idea From Getting Shot Down

Gebonden Engels 2010 1e druk 9781422157299
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

John Kotter en Lorne Whitehead laten in 'Buy-In' zien hoe u steun kunt verwerven voor uw ideeën. De sleutel daarbij is begrip van de strategieën die de nee-zeggers steevast hanteren om uw plan te saboteren. Daarna kunt u hen te lijf met uw eigen strategieën, die allemaal zijn toegespitst op het specifieke soort 'nee' dat in de weg staat. Nodig de huilende wolven dus uit voor kritiek op uw idee, laat hen de waarde van uw plan inzien en verzeker u van hun engagement.

Specificaties

ISBN13:9781422157299
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:192
Druk:1
Verschijningsdatum:29-9-2020

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over John Kotter

John P. Kotter is de Konosuke Matsushita Professor in Leiderschap aan de Harvard Business School en oprichter en mededirecteur van Kotter Associates in Cambridge, Massachusetts. Hij is afgestudeerd aan MIT en Harvard en is sinds 1972 verbonden aan de Harvard Business School. In 1980, hij was toen drieëndertig jaar oud, kreeg hij een vaste aanstelling en een volledig professoraat aan het opleidingsinstituut, waarmee hij een van de jongste mensen in de geschiedenis van Harvard werd die een dergelijke eer te beurt viel.

Andere boeken door John Kotter

Inhoudsopgave

Part One: The Centerville Story
1. The Death of a Good Plan
2. Saving the Day in Centerville, Part I
3. Saving the Day, Part II
4. Saving the Day, Part III

Part Two: The Method
5. Four Ways to Kill Good Ideas
6. A Counterintuitive Strategy for Saving Your Good Idea
7. 24 Attacks & 24 Responses
8. How The Method Helps Large-scale Change
9. A Quick Reference Guide for Saving Good Ideas

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Buy*In