Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Winning At Innovation

The A-to-F Model

Paperback Engels 2015 1e druk 9781137479174
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Innovation is a responsibility normally assigned to R&D departments but this is not enough. Companies need a systematic framework so innovation can occur at different levels of the organization.

The world's leading expert in marketing and innovation Philip Kotler, and Fernando Trias de Bes together present a revolutionary model for innovation.

Specificaties

ISBN13:9781137479174
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:272
Druk:1
Verschijningsdatum:13-1-2015
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Inhoudsopgave

Introduction
Entrepreneurial Barriers To Innovation

PART I Overall Picture Of The A-To-F Model
Activators Browsers Creators
Developers Executors Facilitators
The Advantages Of Designing Innovation
Processes With The A-To-F Model
Annex I - Examples Of Processes
Design Using
The A-To-F Model
Annex II - Detail Of Collaboration
Tasks And Examples

PART II Planning
Innovation Metrics
How To Foster a Creative Culture
Incentive And Rewards

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Winning At Innovation