
Lees verder
Patrick Lencioni is oprichter en directeur van The Table Group, een bedrijf dat zich sinds 1997 inzet om leiders te helpen de gezondheid van hun organisaties te verbeteren.
Meer over Patrick LencioniEen andere buitengewone bedrijfsmythe van de bestsellerauteur Patrick Lencioni van New York Times.
Lencioni illustreert de principes om cliëntloyaliteit te inspireren met behulp van een bedrijfsmythe. Hij verklaart de theorie diepgaand en introduceert concrete stappen om deze in te zetten in een organisatie.
Het verhaal volgt een klein adviesbureau, Lighthouse Partners, dat regelmatig belangrijke cliënten binnen haalt ten koste van concurrenten. Wanneer een van deze concurrenten het bedrijf koopt, leert hij wat het betekent om waarde te bieden aan cliënten.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken