Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Kotler on marketing

Paperback 2001 9780684860473
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

State-of-the-art guide to marketing stregies and tactics. Kotler has combined the expertise of his textbooks and world renowned seminars into this practical all-in-one book, covering all area form assessing customers' needs and wants to build brand equity to creating loyal and long-term customers.

Specificaties

ISBN13:9780684860473
Bindwijze:paperback
Hoofdrubriek:Juridisch
Serie:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Kotler on marketing