Value Drivers
The managers guide to driving corporate value creation
Paperback Engels 1998 9780471861218Samenvatting
Hoe steekt de onderneming waar ik werk daadwerkelijk in elkaar? Hoe kan ik mijn functioneren als manager verbeteren? Hoe kan ik bijdragen aan de strategie en waarde van de onderneming? Deze vragen worden beantwoord in 'Value Drivers'. Vanuit de gedachte dat managers een zelfstandige en professionele instelling hebben, introduceert Marc Scott een eenvoudig raamwerk en praktische instrumenten die kunnen helpen bij het verbeteren van de prestaties van een manager. Een belangrijk element van een effectieve strategie is dat managers voortdurend schaven aan de processen die in de organisatie een belangrijke rol spelen. Door middel van de instrumenten die in dit boek worden besproken leert de manager zien welke processen in een organisatie goed en slecht functioneren, opdat inspanningen ter verbetering op de juiste processen kunnen worden verricht.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan