Wat u volgens Verne de komende tijd dus echt moet lezen (en niet verrassend zijn dat ook de sprekers op zijn Summit):
To sell is human van Daniel H. Pink, ‘The Great Game of Business’ door Jack Stack (de uitvinder van het Open Book Model), ‘Turn the ship arround’ van David Marque, ‘Good Company’ van Laurie Bassi (over het creëren van een goede bedrijfsmoraal), ‘Live a thousand years’ van inspirator en goochelkampioen Giovanni Livera. Ook de boeken van psycholoog en expert op het gebied van personal fullfillment Jim Loehr staan op de agenda (‘The only way to win’ en ‘The power of full engagement’). En natuurlijk De sympathiefactor (de vertaling van 'Likeable Business') van mediadeskundige Dave Kerper.
Voor een uitgebreid programma en achtergronden van deze auteurs kunt u de Fortune Leadership Summit website bezoeken.
Onlangs verscheen onder redactie van Verne Harnish het boek The 20 greatest business desicions of all time.
Over Bertrand Weegenaar
Bertrand Weegenaar is als hogeschooldocent HBO-ICT werkzaam op Windesheim. Zijn voorliefde ligt bij de onderwerpen strategie, marketing, geschiedenis; biografieën en internet; e-business.