Uit bijna 50 marketingboeken zijn twaalf kanshebbers gekozen, dit zijn ze:
- Aandachtsmarketing, Klaas Weima (S2 uitgevers)
- Beyond Brands, Tom Van den Bergh (LannooCampus)
- Brand change, Thierry Cattoir (LannooCampus)
- Databedreven marketing, Danny Oosterveer (Noordhoff)
- De klantenergieke organisatie, Sonja Stalfoort (Van Duuren Management)
- Make Dust or Eat Dust 2.0, Roland van Kralingen (Business Contact)
- Marketing Design met Customer Journey Mapping, Eveline van Zeeland (Boom)
- Online invloed, Bas Wouters en Joris Groen (Boom)
- Ontmoet de Xceptionals, Gerrit Piksen (MarketResponse)
- Platformrevolutie, Martijn Arets (Management Impact)
- Power Brands 2.0, Marc Oosterhout (Adfo Groep)
- The offer you can't refuse, Steven Van Belleghem (LannooCampus/Van Duuren Management)
Op donderdag 26 november 2020 wordt de winnaar bekend gemaakt tijdens de online uitreiking. Naast de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 wordt ook bekend gemaakt welk boek de titel Marketing Studieboek van het Jaar krijgt. Het event is toegankelijk voor belangstellenden, aanmelden kan via pimonline.nl.
Over Karin de Zwaan
Karin werkt als marketeer bij Managementboek.